شناسه خبر : 96440
چهارشنبه 30 آذر 1401 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با فرماندار دهلران عنوان شد

گلزار شهدای دهلران بزودی بازسازی می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از زحمات فرماندار دهلران در رسیدگی و سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر...

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از آغاز بازسازی گلزار شهدای امامزاده سیداکبر(ع) شهرستان دهلران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز،  جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به همراه معاونین ستادی با حضور در فرمانداری شهرستان دهلران با لطیف صادقی فرماندار دهلران دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از زحمات فرماندار دهلران در رسیدگی و سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام دراین نشست اظهار داشت: ما امروز به منظور بازرسی و بازدید ادواری از وضعیت بنیاد شهرستان دهلران و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه هدف و بازسازی گلزار شهدای امامزاده سیداکبر(ع) -که بزودی آغاز خواهد شد- به این شهرستان سفر کرده ایم. 

در ادامه این دیدار صادقی، فرماندار دهلران طی سخنانی خاطرنشان کرد: از حضور خدمتگزاران صدیق در بنیاد شهید و امور ایثارگران - با این حجم و گستره فراوان از حوزه های کاری - تقدیر و تشکر می کنم و افتخار این را دارم که در خدمت خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi