شناسه خبر : 101023
شنبه 27 خرداد 1402 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایجاد مرکز بزرگ اقامتی برای ایثارگران در شمال کشور

فاش نیوز - «قاضی‌زاده هاشمی» ایجاد مراکز اقامتی بزرگ برای ایثارگران را در شمال کشور از برنامه‌های این بنیاد یاد کرد.

 

ایجاد مرکز بزرگ اقامتی برای ایثارگران در شمالبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه آئین رونمایی از توسعه و هتل کوثر در رامسر جامعه هدف زیر پوشش این بنیاد ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ذکر و بر لزوم خدمت رسانی مطلوب به آنان تاکید کرد.

وی افزود: برخی از مراکز اقامتی باید شهید کشور که ما در استفاده ایثارگران قرار می‌گیرند مستهلک شده و نیازمند بازسازی است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در این مراکز به افراد تحت پوشش بنیاد خدمات رسانی می‌شود، تصریح کرد: تعدادی طرح‌های نیمه تمام در کشور داریم که درخواست بهسازی و نوسازی است.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: در شمال به دنبال ایجاد مراکز اقامتی و بزرگ برای ایثارگران هستیم.

اینستاگرام
سلام.
به نظرم ما هم شروع به کاشت زرشک کنیم ببینیم کدام زودتر بهره برداری میشه.نوش دارو برای کی؟بچه ها پا به سن گزاشتن و شما هم چه طرحها میدیی؟
عاقبت به خیر بشی رئیسجمهور کاندیدا!!!
باسلام خدمت آقای قاضی‌زاده آقای قاضی‌زاده چنتا ازطرح هایی که دراین مدت به بهره برداری رسیده میشه چنتا ازاونهارابرای ایثارگران نشان بدیدحتی مابه یکی دوتاهم راضی هستیم وسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi