شناسه خبر : 102828
چهارشنبه 25 مرداد 1402 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ امرو تشییع می شوند

جزئیات تشییع 2 ‌شهید حمله تروریستی شیراز/ پیکر شهدا در بارگاه شاهچراغ آرام می‌گیرد + تصاویر

فاش نیوز - پیکر مطهر ۲ شهید حمله تروریستی شاهچراغ فردا چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در شیراز تشییع و تدفین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ‌مراسم تشییع ‌شهید والامقام غلام‌عباس عباسی و محمد جهانگیری‌‌، از ساعت 9 صبح، با حضور امت حزب‌الله، از میدان شهداء به سمت آستان مقدس برگزار و پیکر مطهر این دو شهید پس از اقامه نماز، در این بارگاه منور به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین طبق اعلام معاون سیاسی استاندار فارس، پیکر محمد جهانگیری که پس از دو بار عمل جراحی به علت شدت جراحات وارده و علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد نیز فردا در حرم شاهچراغ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

‌محمد جهانگیری متأهل، اهل مرودشت و از مأمورین امنیتی حرم مطهر بود که در درگیری با عامل تکفیری تروریستی به دلیل اصابت گلوله مجروح شده بودند.‌ قرار است مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر روز چهارشنبه ساعت 9 صبح برگزار شود.

به گزارش تسنیم، در حمله تروریستی بیست و دوم مرداد ماه 1402 به حرم مطهرحضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شهید و مجروح شدند‌.

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi