شناسه خبر : 103231
چهارشنبه 08 شهريور 1402 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت‌های خوبی از حوزه استارت آپی ایثارگران در دولت سیزدهم صورت گرفته است

 فاش نیوز - مدیر کل دفتر دانش ‌پژوهان و تشکل‌های نخبگان شاهد و ایثارگر گفت: در دولت سیزدهم و با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی حمایت‌هایی از حوزه استارت‌آپی صورت گرفته است.
به گزارش "ایثار"، عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش‌ پژوهان و تشکل‌های نخبگان شاهد و ایثارگر به مناسبت هفته دولت با حضور در نمایشگاه روایت خدمت گفت: در این مجموعه که در غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد شد، این افتخار را داریم که دستاورد‌های نخبگان و فرهیختگان ایثارگر را به نمایش بگذاریم و محصولات‌‌مان را که تازه به ثمر رسیده است، معرفی کنیم.
مدیرکل دفتر دانش‌ پژوهان و تشکل ‌های نخبگان شاهد و ایثارگر افزود: در نمایشگاه عزیزان نخبه و ایثارگر در بخش هنری، دو نفر از ایثارگران عزیز که دست به قلم هستند و فعالیت‌های هنری دارند، حضور داشتند. همچنین آثار علمی، کتاب و مقالات و محصولات استارت ‌آپی که در این زمینه فعالیت دارند، در این دوره به نمایش گذاشتیم.
مهری ورنیاب خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم و با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی حمایت‌هایی از حوزه استارت‌آپی صورت گرفته است. ما موفق شدیم که هزار تیم استارت‌آپی شناسایی و حمایت کنیم و نزدیک 35 تا 40 محصول دانش بنیان را شناسایی کردیم که به شرکت دانش بنیانی و تجاری تبدیل شوند.
مدیرکل دفتر دانش‌ پژوهان و تشکل‌های نخبگان شاهد و ایثارگر همچنین گفت: برنامه‌هایی که در آینده داریم بحث حمایت از تیم‌‌های استارت‌آپی ایثارگران با همکاری پارک‌های علم و فناوری استان است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi