شناسه خبر : 103473
دوشنبه 20 شهريور 1402 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام است

فاش نیوز - رستمیان در هفتمین نشست شورای معاونین، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام دانست و گفت: ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم و باید در این راه تلاش کنیم.

کد خبر: ۶۱۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳ - 11September 2023
 

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز روز گذشته (یکشنبه) در هفتمین نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و آرزوی قبولی زیارات زائرین کربلا اظهار داشت: حرکت اربعین یک جریان تمدن ساز قوی است که در طول تاریخ اسلام ادامه داشته است، همانگونه که شهید سلیمانی فرمود ما ملت امام حسین (ع) هستیم و باید رسالت خود را انجام دهیم و جریان امام حسین (ع) را زنده نگه داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور رشادت ها، مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام دانست و گفت: دوران دفاع مقدس گنج عظیمی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن اشاره داشته‌اند، ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم و باید در این راه تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری آیین میهمانی لاله‌ها به‌عنوان شاخص‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته دفاع مقدس، گفت: این برنامه باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدای والامقام و همچنین ادای احترام به مقام این کبوتران خونین بال پنج‌شنبه ۶ مهرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۵۸ گلزار شهدای استان البرز برگزار و مردم شهیدپرور ضمن ادای احترام به مقام شهدا، مزار این کبوتران خونین بال را عطرافشانی و گل‌باران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

رستمیان افزود: تبلیغات محیطی، اجرای طرح سپاس، برگزاری میز خدمت برای ایثارگران از دیگر برنامه‌هایی است که باید در هفته دفاع مقدس برای برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در خاتمه بر لزوم ارائه راهکار‌ها و تصمیمات به موقع در جهت رفع مشکلات ایثارگران تاکید و تصریح کرد: تصمیم گیری برای یک سازمان باید موثر واقع شود، در بنیاد نتیجه کار مهم است و کار باید منتج به نتیجه شود، هرکس در حوزه کاری خود مسئول است و باید تلاش کند تا مشکل ایثارگر مرتفع شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi