شناسه خبر : 104328
دوشنبه 17 مهر 1402 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شیرینی میوه پیروزی بر جنایتکاران!

محسن - پس از اخبار جایزه نوبل که یک بار دیگر کام مردم را تلخ کرد، این مرتبه پیروزی های گسترده ملت فلسطین که تحقیر اسراییل در جهان بود، نشان داد خانه عنکبوت از آنچه فرمودند سست تر است؛ تا به قول رهبر معظم انقلاب برسیم که شرط بندی روی اسب بازنده، نتیجه قطعی شکست به همراه دارد. انگار صهیونیست ها خودشان عجله دارند قبل از 25 سال نابود شوند.

 پس از جنایات صهیونیست ها در مسجد الاقصی، ملت فلسطین این مرتبه با پنج هزار موشک و با پای پیاده به شهرک های صهیونیست نشین حمله کردند که در کلیپ های منتشر شده شاهد بودیم تعدادی صهیونیست را پشت وانت اسیر کردند و به غزه بردند یا صهیونیست ها در بیابانها در حال فرار بودند که علاوه بر اینکه تحقیر ارتش و نیروهای امنیتی صهیونیستی بود، موجب خنده و شادی مسلمانان شد.

 در صدر اسلام و پس از نزول آیات قرآن کریم در آن زمان که صهیونیست ها هیچ گونه حکومت و تشکیلاتی نداشتند، خداوند متعال فرمود خانه عنکبوت سست ترین خانه است و امروز شاهد هستیم واقعا خانه عنکبوت گرچه شهرک هایی مدرن دارای تجهیزات عالی باشند اما سست ترین خانه است.

 به محضر مقام معظم رهبری و مسلمانان و آزادگان جهان و شهدای اسلام تبریک و تهنیت عرض می کنیم. سال ها بود که در انتظار چنین خبری لحظه شماری می کردیم تا ملت فلسطین با حمایت مسلمانان و آزادگان جهان از ظلم و ستمی که ده ها سال توسط شیاطین غربی تحمیل شده بود، نجات پیدا کنند.

اکنون می توانیم با دلی شاد بگوییم بخشی دیگر از انتقام سخت بنام و یاد شهید سلیمانی آغاز شده؛ همچنین عمر ستمگران رو به کوتاهی می رود و امیدوار باشیم تا در آینده بسیار نزدیک زمینه ظهور آماده شود.

 اکنون با دلی شاد می توانیم بگوییم دشمنان نفوذی و ستون پنجم دشمن و عوامل دیکتاتور در کشورهای مسلمان جهان که قصد عادی سازی داشتند، دچار ترس و وحشتی فراگیر شدند؛ زیرا تصاویر منتشر شده از فرار صهیونیست ها در بیابان ها و پرواز پاراگلایدرهای نیروهای مقاومت که به آسانی از پدافند و دیوارهای حایل گذشتند و آیات قرآن کریم و احادیث معصومین(ع) را تداعی می کنند.

 همچنین تصاویر کشته های ارتش دشمن صهیونیستی به ویژه فرماندهان عالی رتبه و اسارت و تحقیر ساکنان سرزمین های اشغالی پشت وانت و اظهار عجز ابرقدرت های غربی از غافلگیری بی نظیر تا فروپاشی هیمنه پوشالی ابرقدرت ها و بسیاری از تصاویر مخابره شده در مجامع جهانی و پیام های رهبران جبهه مقاومت در کشورهای منطقه برای حمایت ملت های منطقه و جهان از فلسطین، نویدبخش عصر آزادی و نابودی شیاطین هستند که ملت های جهان و مردم شجاع ایران ده ها سال در انتظارش بودند و مبارزه کردند، اینچنین سیب و گلابی شیرینش را از باغ پیروزی بچینند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi