شناسه خبر : 105083
دوشنبه 08 آبان 1402 , 19:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هجوم مجدد عوامل بنیاد به دفتر فاش نیوز، این بار با ضرب و شتم جانبازان و خبرنگاران

این بار حمله بنیادی ها منجر به زخمی شدن یکی از جانبازان نخاعی و کتک خوردن یکی از خانم های همکار شد. تمامی ارتباطات و رایانه ها و حتی اینترنت فاش نیوز درست مثل حمله صهیونیست ها به غزه قطع شد...

فاش نیوز - امروز عوامل بنیاد بار دیگر و به رغم وساطت نماینده محترم ولی فقیه، با وقاحت تمام در مقابل مردم به زور و با ضرب و شتم و اهانت وارد دفتر فاش نیوز شدند.

امروز نیز عوامل بنیاد بار دیگر و به رغم وساطت نماینده محترم ولی فقیه، گستاخانه در مقابل مردم به زور و با ضرب و شتم و اهانت، وارد دفتر فاش نیوز شدند و با کلی بی‌قانونی و حق‌کشی اقدام به بیرون ریختن اثاث و اسباب دفتر فاش نیوز کردند.

حوالی ساعت 14 امروز تیمی تا دندان مجهز و مسلح از بنیاد شهید به سایت فاش نیوز حمله کردند و با کشیدن و تهدید با گاز اشک آور و تهدید و ارعاب شدید اقدام به ضرب و شتم، کتک زدن جانبازان نخاعی و دست بلندکردن روی خانم های همکار در فاش نیوز کردند.

رایانه های فاش نیوز توسط این افراد پاک شد. دوربین های مدار بسته را قطع کردند و برخی عوامل بنیاد از فحش های رکیک و ناسزا علیه جانبازان استفاده می کردند.

نقض حقوق شهروندی و هتک حیثیت خبرنگاران علنا و در منظر مردم انجام شد و داد و فریاد جانبازان به گوش می رسید.

کوچه دشستان سوم پر از مامورین بنیاد شهید و نیروی انتظامی و امبولانس و آتش نشانی شده بود و یک خودروی باربری هم اقدام به  تخلیه گنج بزرگ (کتاب ها و اسناد و مدارک) فاش نیوز می کرد.

دقیقا حمله مغول تداعی می شد. اول سراغ کتاب ها رفتند. کتاب ها را بردند. کتاب های شعر را بردند. نمی دانم «خم می نی» را هم بردند یا نه؛ اما یقین دارم خمینی کبیر هنوز ایستاده است و با عظمت روحش این دست های آلوده را قطع خواهد کرد.

چرا همه ماموران بنیاد شهید از دوربین می ترسیدند و ماسک زده بودند. چرا دنبال دوربین می گشتند. چرا رایانه ها را پاک کردند. چرا روی خودروی جانبازی که دوربین داشت پوشش گذاشتند که کور شود و غلط هایشان دیده نشود.

چند ساعت پوتین قدرت غیرالهی و استکباری مدیران نالایق بنیاد بر روی حلقوم جانبازان نخاعی بود. کربلای دیگری شده بود. یکی این وسط تاراج اموال جانبازان آب توزیع می کرد و یکی هم می گفت کار یزید را می کنی و آب هم می دهی؟!

روی دیوار فاش نیوز تصاویر بسیجیان شهید شاید به رسم روزگار، هنوز می خندیدند و بالای سرشان نوشته بود «کجایند مردان بی ادعا؟»

ماموران کلانتری قلهک هم بعضی هایشان انگشت به دهان بودند که اصلا چرا آمده اند اینجا. باز در مقابل عوامل بنیاد گلی به جمال مأموران نیروی انتظامی. اگر هم اقدامی برای اجرای حکم تخلیه می کردند، مأمور بودند و معذور. این عوامل بنیاد که نمک‌نشناس ها با طوع خاطر و با نثار دری وری و زخم زبان حتی اگر فرصت پیدا می کردند لگدی هم نثارمان می کردند، بدشان نمی آمد.

کاش کسی مخصوصا به جوانان و کارمندان بنیاد که از ترس اعمالشان، پشت لایه ای ماسک پنهان شده بودند و غافل از اینکه خدا دارد کارهایشان را می بیند و برخی کارها در دنیا پاخوری دارد، چیزی هم از انسانیت و برخورد با قهرمان وطن یاد داده بود!

به راستی میشد از خود پرسید، بسیاری از کارمندان بنیادشهید آیا فرزندان جانباز و ایثارگر هستند و اینگونه با پوزخند زدن های تلخ و سمی اقدام به تخریب زحمات همرزمان پدرانشان می کردند؟! واقعا گزینش بنیادشهید در انتخاب کارمندان خود هم عجب دسته گل هایی به آب داده که نمایندگان بنیاد مانند کسانی که برای جمع کردن غنیمت بالای سر دشمن بایستند، با فاش نیوزی ها برخورد کردند!

گاهی یک زن با اینکه مرد نیست، از خیلی از مردهای با جسم مرد، مردتر است! این بسته به مردانگی ست که یاد گرفته باشی یا نه! و در مقابل جانبازانی که از نان خانواده شان می زنند و برای رفع مشکلات همرزمانشان روی زخم بسترهایشان می نشینند، نایستی و زهرخند بزنی!

آیا اگر بنیاد این کارمندان را از فرزندان ایثارگران انتخاب کرده، آیا آن شهید و یا جانباز راضی ست و مرام او این بوده که با همسنگر زحمتکش و دلسوزش اینطور رفتار شود؟! آیا کارمندان بنیاد شهید نباید اول مرام برخورد با ایثارگران را یاد گرفته باشند؟! یا فقط قرار است جیب هایمان را به هر قیمتی پر کنیم؟!

تقریبا نیمی از اسباب را برده بودند، بعد از پیگیری قضایی و دستور توقف اجرای حکم تخلیه، بینادی ها جلوی دستور قضایی هم ایستاده بودند و اجازه نمی داند دستور توقف اجرای حکم عملی شود.

نشان می داد موضوع حکم قضایی نیست از ناسزاهایشان معلوم بود با فاش نیوز مشکل دارند و نه با در و دیوار و چوب و کتاب...

چند ساعت مردم منطقه و همسایه ها ناظر این صحنه‌ها بودند. جانبازان تنها بودند و کسی را نداشتند جز خدا.

بنیادی ها همه چیز داشتند از آمبولانس تا آتش‌نشانی تا مامور تا اسلحه تا خودروی کلانتری تا به قول خودشان قاضی تا مامور اجرای احکام و تا حتی قفل ساز و فیلم‌بردار...

بله قفل ساز آوردند و قفل در باب ایثار و شهادت شهادت را شکستند و حتی قفل هایی که قبلا روی در بود را به تاراج بردند و چیزهای دیگر هنوز مشخص نیست.

بجز بوی آتش و دود، همه حال و هوای جبهه ها به مشام می رسید. بوی خون هم می آمد. به دست یکی از جانبازان نخاعی آسیب زدند. او می گفت نگویید من جانباز نخاعی هستم. بگویید من به عنوان یک شهروند عادی هستم و حقوق شهروندی ام نقض شده است!

علت تمام این حوادث خود رسانه فاش نیوز است؛ چون هرگز حاضر نشد مانند برخی دیگر دست‌آموز و جیره‌خور شود و مدال و سکه بگیرد تا خبر تخلف و فساد را درج  نکند.

اصلا مشکل خود فاش نیوز است و سایرین وظیفه‌شناسی کردند! خفه کردن صدای ظلم‌ستیزی وظیفه آنها بود و خوب وظیفه شناسی کردند.

امروز یک کلاس درس حقوق بشر اسلامی بود که در آن مثل یک کارگاه عملی نقض حقوق بشر اساسی و اسلامی حزب‌الله را توسط مدعیان خدمت به جانباز را می دیدیم.

امروز فاش نیوز ایستاد و عظمت جانباز فرهیخته متواضع دردآشنا را نمایش داد.

فاش نیوز ،فاش نیوز خواهد ماند تا زمانی که حضرت ولی عصر بخواهد؛ نه تا زمانی که بنیاد شهید بخواهد یا نخواهد.

تاریخ حمله چند باره به این صدای رسای جامعه ایثارگری را ثبت خواهد کرد. تاریخ صدای جانبازی که فریاد می زد مواظب کتاب ها باشید را بر صفحه خود حک خواهد کرد و تاریخ صدای زمین خوردن پای کسانی را ضبط خواهد کرد که مانند قوم مغول و تاتار کتاب می بردند و صدای رسانه را خفه می کردند.

هجوم این افراد واقعا وحشیانه بود و ابایی هم از هر نوع برخوردی برای اجرای امر بزرگترشان و خودشیرینی برای او نداشتند؛ چون آمبولانس هم آورده بودند! پایگاه خبری فاش نیوز تا ساعت ها کاملا برای همکاران غیر قابل دسترسی شد. تمامی ارتباطات خبرنگاران را قطع کردند تا کسی نفهمد چه بلایی سرقبیله هابیل می آید.

البته همه‌ی اینها بیشتر از جای دیگر، یعنی رئیس بنیاد و رئیس دفتر همه‌کاره‌اش آب می خورد که به گفته‌ی یکی از گماشتگانشان شب و روز و وقت و بی وقت، لجبازانه و مغرورانه پیگیر خاموش کردن صدای این رسانه ایثارگری بوده اند و خبر داریم که با چه کینه و عداوت کودکانه ای دستور داده اند باید به هر قیمتی شده اینها را از آنجا بیرون بریزید. چراکه اخیرا کاشف به عمل آمده است که کینه و دشمنی ایشان بیشتر از بابت اطلاع‌رسانی و نقدهای نصیحت‌گونه فاش نیوز می‌باشد تا مسائل دیگر. طرفه آن که آقایان اموال و اماکن بنیاد را گویی ملک طلق آباء و اجدادی خودشان قلمداد می کنند و به همین دلیل هم به خود اجازه می دهند مسائل و حب و بغض های شخصی خویش را قاطی مسائل حوزه کاری و مسئولیتی کند.

اینان بی‌شرمی و گستاخی را به جایی رسانده اند که توصیه ها و وساطت های خیرخواهانه‌ی بسیاری از مسئولان بالادستی و حتی نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید را وقعی ننهادند و روی آنان را زمین انداختند و....

اگر فاش نیوز از خدا نمی ترسید جواب این بی‌حرمتی ها را در محل می داد. اگر برکت وجود مقدس ولی امر مسلمین جهان نبود و نظارت حضرت حجت، بازوان همین ویلچرسوارها خیلی ستبرتر از این بود که ناموس شیعه را بی پناه کتک بزنند و جانباز نظاره‌گر باشد.

شکسته باد دستانی که به سوی جانبازان دراز می شود!

لحظاتی که برای دیگران خلق می کنید را جلوی چشمتان می آورند... نگویید نمی دانستیم

اینستاگرام
واقعا که آدم های عوضی در این مکان اشتغال دارند
فقط دنبال داستان و دعوا هستند متاسفم برای جامعه ایثارگری که شماها مدعی آن هستید
ای کاش یخورده اطلاعات بالا میبردی این حرفای بیهوده را نمیگفتی تحقیق کن دعوا سر چی هستش
مگه این مملکت صاحب نداره؟!!!
عوامل فاش نیوز تا چند وقت دیگه کرونا می‌گیرند و می‌میرند!!!
حتی نام شهید را هم از بعضی جانبازان دریغ می‌کنند!
اگر مطلبی هست بگید تا همه بدانند.
ظاهرأ حق با فاش نیوز است...
دادگاه صالحه تشکیل شود.
دست نفوذی ها در کار است..........
خبرگزاری های معاند بیکار نشسته اند!
خبرهای خوب را،، خوب می‌خرند!!!
مرگ بر ضد انقلاب
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر ناخق
مرگ بر کسانی که می‌خواهند، نظام را لکه دار کنند!!!
جامعه ایثارگری جواب صحیح و برخورد قانونی را خواستار است.
اگر هم دعوا سر افشای اختلاس هاست...!
و...
بیان کنید.
جز حقیقت هر کس بگوید،،، با جامعه قدرتمند ایثارگری طرف است.
سلام و درود به شما بهروز ساقی و تحریریه و همه پرسنل فاش نیوز تو را به خداوند متعال قسم می دهم بگذارید من بیام دفتر شما وقتی که اینها برای اغتشاش می آیند من آنجا باشم به والله قسم می خورم صدایمان را دنیا می شنوند من ذات یک دیکتاتور را می شناسم چون سالها زیر ستم دیکتاتورترین آدم روی زمین بوده ام آنها از این پول هایی که دارند می خورند و ببینید چه چیز شما منتشر کردید که باعث این حرکت اینها شده است حتما به جای حساسی دست گذاشته اید آن جای حساس را که دست گذاشته اید را روی همان کار بیشتر کنید اینها که عمله اکره هایشان را به دفتر شما فرستاده اند جناب آقای بهروز ساقی لطفا بذارید بیام تهران و زمانی که آنها می ریزند آنجا من آنجا باشم شما را قسم می دهم این کار را بکنید جناب پرسنل فاش نیوز امروز برای امر به معروف و نهی از منکر باید خاکی شد با لباس اتو کشیده نمیشه با این افراد مزدور برخورد کنید باید خاکی شد به خدا به زندان هم می روم ولی صدای شما را به دنیا می رسانم اگر معنی آتش به اختیار را فهمیده و درک کرده باشید با این خواسته من موافقت می کنید.
انسان هر کسی را بتواند فریب دهد -- ولی خودش را نمی تواند فریب بدهد.
باسلام جناب بهمنیار احسنت دقیق فاش نیوز ودکتر ساقی درست جلو میروند که کار به ضرب وشتم وتخلیه افتاده اف بر نمک خور نمکدان شکن .جامعه هدف هر روز کمتر می شوند وخدمات کمتر واین با هیچ حساب وکتابی جور در نمی آید دوستان فاش نیوزی الان وقت حمایت از فاش نیوز صدای ایثارگران است نه رسانه ایی که موز وشیرینی دور هم میخورند وروز خبرنگار هدیه دریافت میکنند .
اگر فاش نیوز فسادبرخی آقایون رو مثلا در شرکت شاهد افشا نکرده بودهر روز مورد حمله قرار نمی گرفت اقای رییس دفتر که در دولت قبل و وزیر بهداشت کانادا رفته هم رییس دفتر بود و اندکی هم در این دولت تنزل مقام نکرده ماموریت داره جلوی این افشاگریها رو بگیره. این واضحترین علت این حمله ها است
خاک بر سرتان با این مدیریت وقتی کله کار نکند کار به بگیر وببند میرسد. مدیریت انقلابی یعنی این
واقعا که آقای ساقی انسانی بدرد نخور هستند و حتی بلند نیستند یک سوپرمارکت را مدیریت کنند . عوامل فاش نیوز ادعای ایثارگری دارند اما ادعای حق میکنند
کجا را قصب کردند؟ فکر کردید داری درباره کیا این حرف را می نویسید؟
این بابا معلومه از تیر و طایفه بنیاده که داره خودشو میکشه.....
اگه مردی و واقعا جانبازی اسمت رو بنویس نترس ...
ننویس جانباز !!!!
خدمت جانبازقصبی
به زعم بنده بهتره اول بنچاق این اماکن باصطلاح متعلق به بنیاد را بررسی بفرمایید بعد از غصبی بودن صحبت کنید
اگر افرادی مثل شما بخواهند جانبازان کور و کر و لال بشونند من میگم چشم ولی خواهشا مردم را خ.... فرض نکنید
فاش نیوز پاسخ من را منتشر نکنید در دنیا و آخرت مدیونید
سلام به غیور مردان فاش نیوز بخصوص اقای دکتر ساقی و آقای مهندس عسکری که بی ادعا و مظلوم که در کمال وقار به بیان حق گویی سنگ مطالبات بحق جانبازان عزیز و صبور را به اشتراک می‌گذارند،
اگر غصبی باشه برای مدیران بی درد و مرفه غصبی است .
برای زارع نژادی غصبی است که با زبان خودش گفت اگر من نتوانم درست خدمت کنم به جانبازان نانی که میبرم خانه سرسفره بچه هام حرام است ،این خودت آقای دکتر زارع نژاد گفتی ،!!!!!
پس با این جسارت و بی ادبی که مزدوران حراست شما کردن
و دست روی جانباز ویلچر نشسته نخاعی بلند کردن را
و به پای تو می‌نویسند، دیگه لااقل از این پس از نانی که از بنیاد در میاری سر سفره بچه های معصومت نبر. !!!
تمام تشکیلات بنیاد برای جانبازان درد کشیده و مظلوم عین خانه خودشان است .پس اگر عربی باشه برای مدیران و تازه به دوران رسیده غصبی است .
والسلام
اسرائیل هم داره اول خبرنگاران را شهید می‌کند
بعد میره بیمارستان های مملو از زخمی و جانباز و زن و کودک مجروح بی دفاع را به خاک خون می‌کشد.

اونی که دست به روی جانباز بلند کردی اگر مرد بودی
اگر غیرت داشتی مینشستی روی صندلی و پاهایت را می بستی و بعد میرفتی با جانباز نخاعی ۷۰درصد ویلچری جسارت میکردی
ای خدا خودت میدونی که این دو جانباز ویلچری ما در فاش نیوز از ساکت ترین و نجیب ترین و محجوب ترین جانبازان ما هستند .
ای خدا میدونم خودت خیلی زود حق این بی حرمتی کردن های به جانبازان مظلوم را جواب گو خوای بود .
روضه . دل و جانم را آتش زدی . تاآخر عمر .
به قرآن یکی از روسای قوه قضائیه نوشته بود، خودم در فضای مجازی دیدم که گفته نباید تحت هیچ شرایط به متهم اهانت شود.

ساغرم شکست ای ساقی
رفته ام ز دست ای ساقی
در میان توفان بر موج غم نشسته منم
بر زورق شکسته منم،ای ناخدای عالم
تا نام من رقم زده شد
یکباره مهر غم زده شد بر سرنوشت عالم
حکایت از که کنم شکایت از که کنم
که خود به دست خود
آتش بر دل خون شده ی نگران زده ام
وظیفه حراست داخلی ست.
اگر هم بنا بر تخلیه و تخریب باشد!
قوه قضائیه داریم.
هرکس که مسئولیت قانونی نداشته و دست به چنین اقداماتی زده باید جواب قانون را بدهد.
سلام . متعجبم از کاربران عزیز که در صحنه نبودن اما به طرفداری، یا به این طرف ناسزا میگن یا آن طرف .
عزیز من دیروز این اتفاق افتاده . شما الان باید بیایید با سوالات خود علت این حادثه را بفهمید .

من این سوال را دارم از دکتر ساقی .
برادر عزیزم که می خواهم دنیا نباشه اگر یه تار مو از شما آسیب ببیند. من در فضای مجازی دیدم که نوشته بود دو جانباز که اسم شما و آن دوست دیگرتان بود، با هزینه خود جایی کرایه کردند و دفتر فاش نیوز دایر نمودند. بی تردید خیلی ها بر مبنای مستقل بودنتان گرد سایت جمع شدند. الان برای من سواله شما در ملک بنیاد چه می کنید؟ از کی به شما راه دادند بروید بنیاد؟آن روز که رفتید در اتاقهای ساختمان بنیاد ساکن شدید ، فکر این روز بودید؟
رسانه شما وابسته به جمعیت جانبازان است. جمعیت جانبازان واحد مستقل است . آنها باید برای شما جایی تهیه می کردند.در این یک ماه اخیر که اسم این همه افراد شاخص را بردید، چطور ممکنه کسی نتوانسته رئیس محترم بنیاد را مجاب کند؟ چطور نیروی انتظامی محترم مجاب نشده است ؟
ما دیشب را به خاطر بی خبری از وضع و حال شما و همکارانتان به سختی تا صبح سپری کردیم. از این خبر در هیچ سایت دیگر ندیدیم. ما طرفدار حق هستیم . ما اصلا طرفدار و ارادتمند سایت فاش نیوز هستیم . ما در کنار سایت هستیم و هیچ کجا نمی رویم. اما باید حقیقت برای ما روشن شودیا نه ؟
ما چطور حرفهای رئیس بنیاد و دلایلش را بشنویم؟ هیچ جا ننوشته است.
آنها که آمبولانس آوردند، می دانستند قلب شما اذیت است. عده ای از همانها آمده بودند به ملاقاتتان در بیمارستان. دلمان نمی خواهد این توهین‌ها را به شما ببینیم .



بنیاد هیچگاه گرفتار چنین مدیر بی کفایت و ضد ایثارگر نبوده است . مدیری که حرمت هیچ چیز را نگه نمی دارد ، حتی حرمت نماینده ولی فقیه در بنیاد را .
اصولا این فرد برای خدمت نیامده است بلکه به دنبال یک پایگاه اجتماعی و اقتصادی برای اهداف انتخاباتی است و چه جایی بهتر از بنیاد شهید که هم جایگاه اجتماعی برتر را دارد و هم منابع اقتصادی سرشار .
فاش نیوز هم چوب افشای فساد این فرقه را پرداخت می کند. قاضی زاده و تیم فرصت طلبش بدانند عمر مدیریت آنان در بنیاد به سر آمده و قطعا چهره ایشان برای رئیس جمهور و دفتر مقام معظم رهبری و مجموعه های نظارتی و امنیتی بر ملا شده است .
اطاعت از نماینده ولی فقیه واجب است.
همچنانکه در زمان جنگ شعار می‌دادیم که...
اطاعت از فرماندهی... اطاعت از امام است.
بالاترین و والا ترین مسئولین در سراسر کشور، نمایندگان ولی فقیه هستند.
اگر کسی تمرد کند، محاکمه و مجازات دارد.
حرف آخر را نمایندگان آقا می‌زنند و حکم اجرایی دارد.
حتی در قوه قضاییه...
آقای قاضی زاده رزومه خود را در رسانه فاش نیوز بارگذاری کند.
رزومه واقعی...
که چه خدماتی به مردم کرده است.
آرا خود را در زمان نمایندگی شفاف اطلاع رسانی کند.
داستان این بگیر و ببند را هم شفاف اطلاع رسانی کنید.
آقای رئیس جمهور محترم هم در مورد مدیریت ایشان کسب تکلیف کنند.
که آیا بماند؟!
یا برود؟
اگر هم ممکنه از جامعه ایثارگری نظر سنجی به عمل آید.
شاید هم حق با مدیر محترم بنیاد باشه!
مسئولین بالادستی جواب بدهند.
یدالله فوق ایدیهم
سلام جناب مگرباراول است که لباس شخصی ها میریزندمحل دفترفاش نیوز مگرمیشود رئیس دولت باشی ونفهمی معاونینت ویا وزراء ات چی میکنند جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم اگرمیخواهیداین روندبرچیده شودلطفا همان جناب آقای اوحدی رابه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگردانیداونوقت همه چیز به حالت عادی برمی‌گردد ولاغیر
در پاسخ به فردی که میگوید چون در صحنه نبودیم نباید نظر دهیم باید گفت ما سالهاست در صحنه هستیم ولی شما را ندیدیم.اگر ملک بنیاداست و باید تخلیه شود چرا فقط فاش نیوز خب همه را تخلیه کنید بازنشسته را برکنار کنید به فساد شرکت شاهد و بانک دی و فساد و ریخت و پاش ساختمان جدید بنیاد برسیدهمه میدونن این کارها گروکشیه سهمیه سوخت ما رو قطع کردند صدایتان در نیامدمشکل فقط دفتر جانبازان فاش نیوزه؟
سلام وعرض احترام به عنوان عضوی ازجامعه بزرگ ومکرم ایثارگران (هدف)ممنون وسپاسگذارزحمات فاش نیوزوفاش نیوزها هستیم درکمال الطاف خداوندتندرست باشیدوپایدار/خداونداچنان کن سرانجام کار/توخشنودباشی ومارستگار
یک جای کوچک در پایین شهر اجاره کنید تا اینکه در بالای شهر اینهمه توهین بشنوید و تحقیر شوید!! و آبرویتان در محل برود!!
واقعا جای قصبی نماز ندارد!!!
یکی از اسامی که برای ملت نامیده میشود ملت همیشه در صحنه است گویا عده ای بخاطر خاص بودن و عدم حضور در صحنه از همه جا بیخبرند و نادانی هم عیب نیست اما خود را به نادانی زدن عیب است در اینجا هم کسی به فاش نیوز ناسزا نمیده الا عوامل خود بنیاد امیدوارم خدا یک فرجی کنه و آقای اوحدی که بیشترین خدمات را به جانبازان دادند جای بی کفایت ها مشغول شوند الهی آمین
بنام خداوند جان.و خرد. کزین برتر اندیشه بر نگذرد. این موضوع باید با خرد و منطق و با گفتگو و مجاب کردن فاش نیوز انجام می‌شد آن هم در این برهه حساس که مظلومین فلسطینی تحت بدترین جنایت ها از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند و تمام تلاش مسلمین باید حمایت ازاین مظلومین باشد . هر چند که فاش نیوز امروز مظلوم واقع شد و بنیاد که متولی امور ایثارگران است باید حرمت مخدومین خود را نگه می داشت ‌و این سوال را در اذهان ایجاد نمی کرد که چرا با انجمن جانبازان نخاعی که سالهاست از امکانات.و مکان بنیاد استفاده می کنند بنیاد به آنها نمی گوید بالای چشمت ابرو!! ..شاید خون آنها رنگین تر از فاش نیوز است . این دولت که از نقد عملکرد استقبال می کند نباید به مسئول بی ظرفیتی که تاب نقد دستگاهش راندارد مسئولیت بدهد. مسئولیت سوئ استفاده برخی معاندین از این گونه حوادث چه کسی است؟ این را بنیاد باید جواب بدهد. اگر ساختمان فاش نیوز بیت المال است و آقایان نگران آنند چرا بریز و بپاش در بنیاد می‌کنند . چرا به یک جانباز ۳ تا ۴ همیار می‌دهند به جانباز دیگر که نیاز واقعی دارد می گویند این کار غیر قانونی است . قانون را بهانه. کرده تا کاری را که می خواهند انجام بدهند. الان بی عدالتی در توزیع امکانات بین ایثارگران و حیف و میل امکانات خصوصا درآسایشگاهها غوغا می کند
مگردربنیادچخبره که اینقدرازیک نشریه وحشت دارند،چراامروزمسئولین بنیادبجای روشنگری ازعملکردخودومجموعه های تحت امرشمشیری بدست گرفته وباچشمان بسته تمام دلسوزان رسانه ای وفعالان درامورایثارگران راقلع وغم میکند.
خدایاچرامروزتنهانهادی که به ریشه جامعه ایثارگران ضربه میزنه همون بنیادهستش،آخه چرا!!!!؟
مگرمنافع چه افرادی درخطرمیوفته که حاضرن پاروی خط قرمزوآرمانهابزارند.
اینهمه ظلم بر ایثارگران پایدار نمیمونه و باید این مسئولین یک روزی دیر یا زود پاسخگو باشند امیدوارم این نمایندگان مجلس در جریان کار باشند تا بتوانند از این قشر مظلوم دفاع کنند
بخدا مطالب را که خوندم با همه بیمارهام قلبم درد گرفت خدا نبخشه کسی را که به جانباز اهانت کرده یا دستورش را صادر گرده
فاش نیوز باید فرا خوان بدهد خانواده شهدا وجانبازان جمع شوند تا با نفوذیهایی که دربنیاد لانه کردن برخورد کنند
سلام علیکم،متاسفم ازاین دولت پاسخگو،متاسفم ازاینکه جلوی چشم نماینده ولی فقیه عمل وقیحانه انجام دادندوایشون هیچ کاری نکرده، صدهابارعنوان شده، آقای قاضی زاده بدرداین بنیادنمیخوره چون تحمل انتقادنداره،جناب آقای رییسی به این بنیادی بفرمایید، اگرجامعه هدف این بنیادنبود، شماشاغل نبودید.
اخر عاقبت این قاضی زاده مثل بنی امیه خواهد شد خدا از سر تقصیر قاضی زاده نگذرد اخه هر ظلم هست بسر جانبازان وازادگان این اقا کرده خدایا داد ما را ازاین قاضی زاده بگیر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi