شناسه خبر : 105662
شنبه 18 آذر 1402 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترس از فروپاشیِ اسرائیل و سراسیمگیِ سران غرب

فاش نیوز - آنچه امروز بنام دولت اسراییل بر روی نقشه جغرافیایی جهان تعریف و ترسیم شده بر پایه تحریف و جعل تاریخ بنیانگذاری شده است.

پس از آن که جنگ‌افروزان رژیم صهیونیستی با آن همه دبدبه و کبکبه و کمک های مالی، تسلیجاتی و سیاسی غرب و آمریکا در مدت دو ماه نتوانستند به اهداف مورد ادعای خود از قبیل نابودی حماس و آزادی گروگان‌ها در غزه دست یابند، اکنون اسرائیل به دلیل شکست و ناکامی‌های پی‌درپی سیاسی نظامی و اخلاقی، از درون در حال فروپاشی است.

این موضوع نگرانی های زیادی را برای دوستان رژیم اشغالگر قدس به وجود آورده است. بر این اساس ترس و وحشت از فروپاشی سریعِ اسرائیل شکست‌ناپذیر، در آخرین مرحله‌ی پساعبور از نظم قدیم در خاورمیانه، سران سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و غرب را وادار به تکاپو کرده است.

در این راستا تلاش آنها در جهت حمایت از اتباع چندملیتی، به‌ویژه تروریست های منسوب به یهودیان، مخصوصا اقدامات سازمان جهنمی ناتو در تجهیز اسرائیل پس از ناکامی و شکست، قابل توجه است.

جلوگیری از فروپاشی رژیم صهیونیستی و حاکمان عرب و دولت‌های فاقد جایگاه مردمی در کشورهایی مانند مصر، عربستان و بحرین، اکنون به نگرانی بزرگی برای آمریکا و غربی‌ها تبدیل شده است.

همچنین خطرات و مخاطرات احتمالی بازگشت یهودیانِ جنایت‌پیشه و تاثیر آنان بر آغاز دوباره‌ی فتنه‌گری در این چارچوب ارزیابی می شود.

تقریبا بخشی از عوامل حضور پیاپی مقامات غربی در سرزمین‌های اشغالی در این راستا قابل بحث و بررسی است که از سوی سیاستمداران جهان اسلام باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 این حجم از رفت و آمد روسای جمهور، نخست وزیران، سران نظامی، امنیتی و سیاسیِ -که عمدتا یهودی‌زاده هستند-  به سرزمین های اشغالی فلسطین نه‌تنها در ۷۵ سال گذشته سابقه نداشته بلکه به نوبه‌ی خود حکایت از عمقِ نگرانی و‌ ناراحتیِ آنها از تحولات سریع در عرصه‌ی منطقه‌ای و بین‌المللی دارد.

باید بپذیریم که نقش رژیم بی‌اصالت اسرائیل و ماموریت واگذار شده به آن فقط در محدوده‌ی اراضی اشغالی فلسطین خلاصه نشده است و چیزی بسیار فراتر از غصب اراضی کشاورزی چند شهر و منطقه را در بر می گیرد. اسناد و مدارک انتشاریافته در گذشته و حال نیز مؤیدِ همین موضوع است.

 در نتیجه باید قبول کنیم این همه رفت و آمدها نشانه‌ای از اتفاقات خاصی در آینده است که با عملیات بزرگ و طوفانیِ مقاومت در شُرف وقوع است.

واقعیت آن است که آنچه امروز تحت لوای دولت اسرائیل روی نقشه‌ی جغرافیایی ترسیم شده است، از ابتدا تا انتها، همه و همه بر پایه‌ی تحریف تاریخ و جعلیات بنیان‌گذاری شده است. همان‌گونه که اصل کشتار یهودیان و وجود کوره‌های آدم‌سوزی نیز صرفا امری موهومِ برای راحت شدنِ اروپا از شرّ جهودانِ  طراحی گردیده است، همچنین مرتبط دانستن سران رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌ها با متدینان و پیروان اصیل حضرت موسی(ع) و ادیان الهی اشتباه است.

یادمان نرود ظلم و جنایت صهیونیست‌ها پایانی جز برافروخته‌تر کردن خشم مردم فلسطین و‌ انتقام سخت الهی نخواهد داشت. حتی اگر شیطان رجیم و تمام دار و دسته‌اش  پشت‌اندرپشت هم بایستند و سلاح‌های پیشرفته و هوشِ مصنوعی خود را بکار گیرند نمی‌توانند از آن انتقام سخت جلوگیری کنند.

توجه داشته باشیم تمام نمادهای سیاسی، نمایه‌های امنیتی، نشانه‌های نظامی، نمودهای فرهنگی و نمونه‌های جهانی حکایت از آن دارد که رژیم جعلی اسرائیل در حال فروپاشی از درون و خارج شدن از نقشه جغرافیایی است.

بنا براین هر فرد و شخصی، حاکم و حکومتی، از هر منطقه و نقطه‌ای در جهان و با هر مذهب و مکتبی خواسته باشد سرنوشت خود و مردمانش را به «بود» و‌ «نبود» اسرائیل و حامیان غربی و آمریکایی آن گِره بزَند، قطعا در آتش خشم الهی و آزادگان جهان گرفتار خواهد شد.

«اِنَّ غَداً مِنَ‌اَلْیَوْمِ قَرِیبٌ»(نهج‌البلاغه، خطبه 157) ان‌شاءالله

|| امان‌الله دهقان فرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi