شناسه خبر : 105884
یکشنبه 12 آذر 1402 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زنان محور اصلی مقاومت

با محاسبه کلی آمار، به طور متوسط، هر روز در غزه ۴۲۰ کودک کشته یا زخمی می‌شوند. برخی از آنها، نوزادان چند ماهه هستند...

فاش نیوز - جنگ غزه در حالی به اولین آتش‌بس خود با اعلان قدرت حماس رسید که بیش از دو هزار زن در این جنگ شوهران خود را از دست دادند و عملا دو هزار همسر شهید والامقام تقدیم جریان مقاومت شد. همسرانی شیر دل که هم پای شوهران خود ایستاندند. غزه مقاومتکده جهانی شده است و زن شیرزن عرب مسلمان پیش قدم این مقاومت شده است.

سازمان‌های زیرمجموعه سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که از روز 7 اکتبر تا کنون 2 هزار و 326 زن و 3 هزار و 760 کودک در نوار غزه به شهادت رسیده اند که 67 درصد از آمار کل کشته‌شدگان را تشکیل می‌دهد.

در حال حاضر در غزه بیش از 50 هزار زن حامله وجود دارد؛ و با تعطیلی 14 بیمارستان و 45 مرکز بهداشتی، برخی از زنان در پناهگاهها، خانه‌ها و یا در میان آوار زایمان می‌کنند.

ویدیوها : تصاویری از زندگی فلسطینی‌های ساکن غزه و بمباران هم‌زمان ارتش  اسرائیل | Euronews

با محاسبه کلی آمار، به طور متوسط، هر روز در غزه 420 کودک کشته یا زخمی می‌شوند. برخی از آنها، نوزادان چند ماهه هستند.

فقط تاکنون بیش از دو هزار همسر شهید والامقام ُثمره قساوت صهیونیست ها در جنگ غزه بوده است؛ همسرانی که شبکه های غربی از آنها به بیوه یاد می کنند و جریان مقاومت افتخار می‌کند که چنین شیرزنانی قرار است راه همسرانشان را زینب‌وار ادامه دهند.

زنان محور اصلی مقاومت هستند. همان زنانی که فرزندان اسطوره ای مقاومت را تربیت کردند، حالا نیز بار بزرگ خانواده ای را به دوش دارند که دیگر سرپرستی جز آنها ندارد.

۷۰ درصد شهدای غزه، زن، کودک و سالخوردگان هستند!

|| کریم نیاجک

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi