شناسه خبر : 110402
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 , 14:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با تریبون‌درمانی نمی شودبه ایثارگران خدمت کرد

فاش نیوز - وقتی دانش و بهره‌وری در سازمانی با این درجه از اهمیت در کار نباشد، هرقدر هم که هزینه کنید نمی‌توانید رضایتمندی را در جامعه‌ی هدف ایثارگران ایجاد کنید.

از سوی دیگر، دستگاه‌های دولتی هم به دلیل عدم نظارت از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران هر‌گونه که می‌خواهند بر ایثارگران و خانواده‌ی شهدای مجموعه خود، تاخت‌وتاز می‌کنند.

سخن اینکه با تریبوندرمانی نمی‌شود به خانواده‌ی شهدا خدمت کرد؛ و هر روز که می‌گذرد، بر مشکلات ایثارگران افزوده می‌شود. ما گفتیم در دولت روحانی تقسیم پست‌ها در جلسات خصوصی و پشت درهای بسته صورت می‌گرفت. اما گویی این قصه‌ی پرغصه و لجاجت در استفاده از مدیران کارنابلد در دولت مردمی سیزدهم هم ادامه دارد.

کسی که پست نایب‌رئیسی مجلس را رها و به دنبال پست اجرایی بود آیا به دنبال خدمت به جامعه‌ی هدف و ایثارگران است؟

اگر ایشان به دنبال خدمت به خانواده‌ی شهدا و ایثارگران بود، مجلس را رها نمی‌کرد و به بنیاد شهید نمی‌آمد. شما وقتی یک مدیری از این دست را بر یک مجموعه‌ی انقلابی مانند بنیاد شهید بگذارید، این شخص به دلیل عدم آشنایی با کارکرد آن، هم منابع را ضایع می‌کند و هم رضایتمندی را نمی‌تواند ایجاد کند و زمین سوخته را تحویل نفر بعدی می‌دهد.

این‌قدر اصرار بر ادامه‌ی خدمت مدیر بنیاد شهید قطعاً رنگ و بوی سیاسی دارد و رضایت خداوند و خلق را به‌دنبال ندارد و مدیون خون شهدا خواهید‌ شد.

|| محمدحسین

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi