شناسه خبر : 110409
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی مقاومت و مبارزه مردم لبنان علیه صهیونیست‌ها در سریال «خاک و نمک»

فاش نیوز - سریال لبنانی «خاک و نمک» به کارگردانی ایاد نحاس توسط مرکز بین‌المللی تولید بیروت ساخته شده است که وقایع جنگ در جنوب لبنان و جبهه مقاومت و مبارزه مردم علیه فلسطین را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، از ابتدای درگیری‌ها میان کشور‌های جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی، کشور‌هایی در کنار جبهه مقاومت و علیه رژیم صهیونیستی ایستادند و در عرصه‌های مختلف تلاش کردند تا حمایت خود را از جبهه حق در ابعاد مختلف فرهنگی نشان دهند. در این میان، فیلم‌سازان بسیاری با ایده‌های مختلف، مجاهدت‌های «جبهه مقاومت» را به تصویر کشیدند.

ما در گروه فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس سعی بر آن داریم که در مجموعه گزارش‌هایی با عنوان «جبهه مقاومت در قاب فیلم و سریال» این آثار را بررسی و معرفی کنیم. یکی از این فیلم‌ها، سریال «خاک و نمک» است.

بررسی وقایع جنگ در جنوب لبنان در سریال «خاک و نمک» / اتونشر/ منتشر نشود

سریال «خاک و نمک» به زبان عربی «ملح التراب» به کارگردانی «ایاد نحاس» توسط «مرکز بین‌المللی تولید بیروت» در ۳۰ قسمت ساخته شد و در رمضان ۱۳۹۴ از شبکه تهران پخش شد. بازیگران لبنانی و سوری از جمله مهدی فخرالدین و عمار شلق در این مجموعه تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال خاک و نمک در ژانر ملودرام سیاسی تولید شده است و داستان این سریال وقایع جنگ در جنوب لبنان و مقاومت و مبارزه مردم لبنان علیه صهیونیست را بررسی می‌کند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi