شناسه خبر : 19528
یکشنبه 20 اسفند 1391 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقام از ایثارگران!

جانبازربذه نشین - از یکی دوسال پیش حرکتی در دانشگاه آزاداسلامی تبریز با اعزام کاروان راهیان نور مختص اساتید دانشگاه آزاد شروع شد که همگان را به تعجب واداشت چون این کار در چنبره کاری دانشگاه آزاد تبریز دیده نشده بود.

فاش نیوز عزیز سلام. امروز می خوام براتون (( قصه واماندگان از قافله)) رو نقل کنم. امید است که در انتشار آن تعللی بخود ندهید!

مدتی است در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 13 و واحد تبریز شاهد تغییرات مدیریتی هستیم که ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را رنجیده خاطر کرده است. از یکی دوسال پیش حرکتی در دانشگاه آزاداسلامی تبریز با اعزام کاروان راهیان نور مختص اساتید دانشگاه آزاد شروع شد که همگان را به تعجب واداشت چون این کار در چنبره کاری دانشگاه آزاد تبریز دیده نشده بود.

پرسان پرسان متوجه شدیم که عزیز همرزم دلاوری که جامه مولایمان حضرت آقا (روحانیت) را به تن داشت و روزگاری در خط مقدم دفاع از کیان اسلامی ایران همسنگرمان بود یعنی حجت الالسلام والمسلمین "حمید محمودی اصل" که روزگاری از رزمندگان اسلام بودند و بسیجی مخلص، عهده دار معاونت فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی واحد تبریز شده اند و با همکاری برادران بسیجی این حرکت عظیم کاروان راهیان نور را به راه انداخته اند. از حضور این بزرگوار دراین معاونت بسیار خوشحال شدیم که ان شاالله در منطقه شاهد حرکت های بزرگ نشر فرهنگ ایثار و دفاع مقدس خواهیم بود و در قریب نزدیک به دوسال حرکت های بسیار زیبا و فرهنگی پرباری را شاهد بودیم.

ولی خوشحالی ما چندان دوام نیاورد چون که حدود بیست روز پیش درحالی که ایشان در بستر بیماری بودند تودیع و در مراسم تودیع نیز اعمالی دور از اخلاقیات را هم از جناب آقای دکتر رضائی رئیس محترم واحد تبریز و آقای موسائی سرپرست حراست دیدیم که حتی دور از انسانیت بود تا چه رسد به اخلاق اسلامی! یعنی تودیع بدون حضور و در بستر بیماری معاونت محترم فرهنگی و کلامی که : لباسش را هم از تنش در خواهیم آورد........!

جناب آقای منادی نماینده محترم تبریز و رئیس نامحترم دانشگاه آزاداسلامی منطقه 13 و با هزاران پست مسئولیتی خود وقتی علت را جویا می شوم می فرمایند : چون در ستاد انتخاباتی منادی حضور نداشته باید عزل می شد! وقاحتشان را در مورد یک روحانی برجسته رزمنده بسیجی همرزم شهیدان حمید و آقامهدی باکری ببینید!

ایشان علناً می فرمایند که حوزه دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 13 متعلق به ایشان است و خانواده اشان. محمد منادی و حمید ذاکری(برادرزن آقای منادی) و همچنین عارف منادی و ....... که همگی از تبار منادی هاست و الحمدالله که همگی هم دارای صلاحیت اند و قدرت ! چقدر باید تحمل کرد اعمال این چنینی را در مورد مردان بسیجی 8 سال دفاع مقدس؟ ایشان مدیرانی را منسوب فرموده اند که از ایثارگران انتقام بگیرند و دل بچه های بسیجی و ولایتمداران را داغدار کنند!

جالب است حقیر که معترض می شوم می فرمایند: شما اگر مشکل مالی دارید ما در خدمتیم. ما همه جوره در خدمت جانبازان عزیز هستیم! یعنی با پول می خواهند ما را هم بخرند؟! من جانباز از ایشان فقط خواسته ام که چرا حرمت رزمنده ایثارگر روحانی را می شکنید و ایشان می خواهند شرافتمان را با پول لکه دار کنند؟‍‍!

جانباز را به علت حالت اشتغال بودن از حقوق دوم خویش محروم می کنید ولی خودتان از نمایندگی مجلس و ریاست دانشگاه آزاداسلامی منطقه13 و دانشگاه فرهنگیان و ..... چندین جا حقوق دریافت می دارید؟! چرا دوشغله بودن رسید به جانبازان اجرائی شد؟

کد خبرنگار: 86
اینستاگرام
سلام به حرف من امدی دادش حاج احمد ولایت مظلوم این منادی به قبرستان خلجان در انتخابات سه ملیون داده بود حتی از نزدیک های من برام گفتند من گفتم من که براش رائی نمی دم گفتند چرا گفتم ایشان به جای سه ملیون 30 ملیون می خواد بخوره من این حرف ها را میز نم همه من امل می دانند حتی چند روز فاش نیوز های گلم دردل هایم نمی زاره عیب نداره من همه را دعا می کنم
الهی یک ریال مال حرام به سفره ما نده همه ما را عاقبت بخیر بفرما الهی ما را نوکران واقی ولایت قرار بده
فرزند شهید حاج سید مجتبی و جانباز سید مرتضی
برادربسيجي عزيزم من خداروشاهد ميگيرم دكترمنادي مثل يك بسيجي واقعي پاك وزلاله وبرأي مسؤليت دانشگاه كه پنج ميليون حقوق داره به احترام مردم وخانواده شهدا واساتيدودانشجويان يك ريال هم حقوق نميگيرد
بسم الله
سلام مومن . اگه ثابت کنی بنده 50 میلیون تومان بشما جایزه میدهم !!
سلام ، قانون دو شغله ها برای انحراف افکار عمومی از مبالغ دریافتی برخی مدیران تصویب شد. میگویند جانبازان با دریافت دو حقوق دو شغله محسوب میشوند.
اگر مبالغ دریافتی مدیران و مزایا و استفاده از اختیارات را محاسبه کنید مبالغی هنگفت به اندازه صد شغله و هزار شغله بدست میآید. بهتر است بجای تصویب اینگونه قوانین بی حاصل و تلف کردن وقت مجلس و نمایندگان به مشکلات جانبازان و ظلم ستمهای سی ساله بنیاد رسیدگی و اقدام کنند.
سلام برامام وشهدا
ایطور موارو راباید از زئیس دانشگاه آزاد جناب دکتر دانشجوسوال کر شایسته سالاری یعنی این یا باند بازی یعنی این دوم لازم به ذکر است چون خود ایشان خود فروخته هستند فکر می کنند همه مثل خودشان هستند ناراحت اینگون موارد نباشید گفتند گفتند آقای جاسبی برود دانشگاه آزاد درست میشود .ولی بدانید تا آدمهای فاسد در تنه یک مجموعه وجود دارند آن مجموعه اصلاح شدنی نیست مگر ریشه انگل برچیده شود.
بسم الله
سلام سید دلاور یادگار بهترین همرزم دلاورشهیدم . قربون اون دعاهات برم الهی ! خدایا لقمه حرام را از سفره ما نیست فرما ! قربون مظلومیت حضرت آقا برم که منافقان درد دلشان را هرروز زیادتر میکنند ولی یادمان باشد که با شهیدان عهد بسته ایم که : رهسپاریم با ولایت تا شهادت !!!
بگوش باشند منافقین که بسیجی بی ترمزداره ترمز میبره ها !!!!
آقا خودتو نگران نکن هیچکی حتی به آقای منادی نباید بگه بالای چشمت ابرو هست ایشان قدرت داره نماینده مجلسه رئیس دانشگاهه لذا چون قدرتمندان رو کسی کاری نمیکنه لذا شما باید محاکمه بشی که اینجور نوشتی و سرت باید بالای دار بره و بندازنت جلوی ......... بیابان تا بخورنت و درس عبرتی بشی واسه کسانی که می خوان به ایشان اعتراض کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!! این یعنی عدالت ازدید آقای منادی و هم مسلکانش
به نام قاصم جباران
تخلفات دکتر منادی در تبریز و به ویژه در منطقه 13دانشگاه آزاد را کم و بیش همه مسئولان استان می دانند ولی دارند اهمال کاری می کنند ان شاء الله که به خود آیند و جلوی یک باند کثیف را که در حال شکل گیری می باشد را بگیرند از جمله گماردن برخی روسا و معاونین و مدیران نالایق - تشکیل ستاد انتخاباتی در کلیه واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی- حمایت از افراد مسئله دار در دانشگاههای آزاد استان - تخلیه دبیرخانه منطقه 13 دانشگاه از نیروهای ارزشی و تشکیل ستاد مرکزی در دبیرخانه منطقه با آوردن کارکنان دفتر ارتباط مردمی و فامیلهای خود به دبیرخانه منطقه و ... و اینکه حراست برخی از واحد ها نیز با دکتر همدست شده و اعتراضی نمی کنند جالب اینکه علیرغم فرمایش رهبر معظم انقلاب چندین رئیس و معاون را در اسفند ماه تغییر داده است.
تا سبه روي شود هركه دراوغش باشد ......دروغگو دشمن خداست إز خدا بترس. بروتحقيق كن بعد به مردم قضاوت كن...همه أش كذبه
شنيده بودم با پرداخت 50000 تومان شناسنامه افراد را مي گيرد و راي به نفع خود صادر مي کند ولي با اين حرفها ايمان آوردم
سلام برادرم علی رغم کارشکنی دو قطب قدرت وثروت دکترمنادی باتکیه برالطاف الهی وبدون ورود به تخلفات وسیعی که رقبادرانتخابات داشتند به فضل الهی پاکترین رأی را أخذ ودرمحله اول یک ضرب وارد مجلس ویک ضرب.عضوهیأت رییسه مجلس شد اگرازنزدیک باایشان صحبت کنید آنوقت خواهید دید که ایشان چه زحماتی دراحقاق حقوق ایثارگران آزادگان وبازنشستگان درمجلس داشته ودارد وایشان یک بسیجی عاشق ولایت میباشد
جناب ربذه نشین محض اطلاع
جناب آقای محمودی هیچ ارتباط استخدامی (کارمندی و یا هیات علمی ) با دانشگاه آزاد اسلامی ندارند و فقط با ارتباط و پارتی بازی با مدرک لیسانس پست معاونت فرهنگی واحد جامع تبریز را اشغال نموده بودند و بر خلاف این همه عناوین ارزشی که شما در پیش و پس نام ایشان ردیف نموده اید با بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و نیز مسئول محترم نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی حاج آقا فرج زاده به شدت اختلاف و مشکل داشتند بطوری که در خواست های مکرر این دو نهاد بسیج و نهاد از جناب دکتر منادی و نیز پایین بودن مدرک تحصیلی نامبرده جهت اخذ جایگاه معاونت در یک دانشگاه سطح جامع عامل اصلی برکناری ایشان بوده و بجای وی فردی روحانی با مقبولیت و سطح علمی بسیار بهتر عهده دار مسئولیت شدند
بسم الله
انشاالله که شما در مقابل خدا هم چنین محکم دفاع خواهید کرد ! بنده هم برای عرایضم در پیشگاه الهی مدرک دارم نه جهل !
سلام موضوع تغییر آقای محمودی به علت عدم تأیید کامل ایشان توسط بازرسی سازمان مرکزی دانشگاه وبه دنبال آن عدم تأیید نماینده نهادرهبری دردانشگاه آزاد إسلامی استان وانتقاد بسیج دانشگاه آزادازعملکرد ایشان وهمچنین عدم تصویب درکمیته انتصابات دانشگاه که افراد ذیصلاح أررشی ومتدین هستند صورت گرفته است وبه جای ایشان برادربسیجی حاج آقاواعظ که سألها امام جمعه هشترود ونه سال مدیر مسجد جمکران درقم بودهومدرک قابل قبول معادل دکتری داشته وباتأیید علمی وعملی وتقوایی ضمنی توسط شخصیتهای بزرگ روحانی شهر صورت گرفته است. ضمنا آقای محمودی مدرک تحصیلی لازم برای معاونت فرهنگی دانشگاه جامع را نداشتند
بنام خدا
باستحضار میرساند چون نویسنده محترم کامنت فوق اتهاماتی از فبیل عدم تائید بازرسی و عدم تائید دفتر مقام معظم رهبری را برای این رزمنده معزز روحانی نسبت دادند بهتر است برای روشن شدن بیشتر قضیه و حفظ ابروی یک مومن یا این کامنتها حذف شوند یا نهادهای مرتبطی که از انان نام برده شد
اظهار نظر نموده و یا خود شرح ماوقع را نزد خانواده بزرگ ایثارگران در سایت فاش نیوز درج نمایند ند . اما اینکه مدرک ایشان در حد کارشناسی است یا اینکه کمیته انتصابات چگونه افرادی هستند مورد بحث نیست . مسئله دلایل برکناری ایشان و دو شغله بودن ریاست محترم و نماینده محترم است .
ضمنا برادر عزیزمان جانباز ربذه نشین به عینه در نوشته هایشان شاهد بودیم که همواره دغدغه همرزمان و همسنگران خود را داشته اند
بسم الله
سلام اخوی ، انشاالله که فرمایشات شما عزیزدر درگاه الهی موردقبول واقع گردد نه من حقیر و حاج آقا محمودی دیگران !! برای چند روز قدرت خدای نکرده به هرچیزی متوسل نشویم ! آنکه از دلها و نیت ها آگاه است و سرش کلاه نمیرود ؟!
ای برادرربذه چی آیا میدانی که آقای محمودی به جای چه کسی آمده وپست معاونت فرهنگی را با مدرک پایین کرفته بود؟؟ به جای جانباز بسیجی حاج حبیب آقاجانی که همه بسیجیان میشناسند او استاد تمام وقت دانشگاه آزاد بود وهست حالا بگو چه کسی به ایثارگر ظلم کرده است البته شما راهم میشناسیم که به خاطر.......... 
بنام خدا
سلام دوست عزیز . شما هرچقدر جانبازدلاورحاج حبیب را بشناسید ضربدرش کنید به 100 که حقیر میشناسمش و ارادتمندش هستم !! اگر استاد عزیزی هم باشید متوجه عرض حقیر نشده اید !!! اگر کسی رزومه خودش را ازشکسته نفسی ارائه نکنه معنی اش این نیست که نداره !!!! برادرعزیز من عرض حقیر به نحوه مراسم تودیع و غیبت و تهمت انجام شده در غیاب فرد ایثارگری بود که هیچگاه لب به افشای آن نکرد !!
تا اونجایی که من میدونم حاج اقای محمودی 15سال پیش درس خارج راتموم کرده اند چطورممکن است لیسانس باشد.ایشون عضو پژوهشگران حوزه علمیه قم هستند (پایگاه اندیشوران )ودلیل برکناری وی مبارزه ایشون بااشرار ومنافقین حاکم بردانشگاه ازاد منطقه 13می باشد وشخص دکترمنادی به حاج اقامحمودی گفته بود که چرابه ستادانتخاباتی من نیامده بودی !!!حالا متوجه شدی اونهایی که رفتند کارحسینی کردند اونهایی که موندند بایدکارزینبی بکنند.
تااونجایی که من ازنزدیک میشناسم حناب استادمحمودی 15 سال پیش درس خارج راتموم کرده اند دروس فلسفه راتااسفارپیش رفته اند . عضوپژوهشگران حوزه علمیه قم هستند مطالعات وسیعی درحوزه روانشناسی دارندو معاونت فرهنگی دانشگاه رابااصرارریاست محترم دانشگاه وقت قبول کرده بودندودوباراوایل کاراستعفاداده بودند و الان هم هیچ علاقه به بازگشت به معاونت راندارند.
خیلی خوب اگرایشان مدارک دارندارائه کنند ودراین سایتت گذاشته شودااذهان عمومی تنویر شود درضمن درموردبرکناری برادرجانباز حاج حبیب آقاجانی که قبل إز او معاون فرهنگی بود ویک پایشراتقدیم انقلاب نمودواستادتمام وقت دانشگاهآزادبود ولی آقای محمود ی را ازتراکتورسازی آوردندوهیچ رابطه استخدامی بادانشگاه نداشت به جایش گذاشتند چه میگویید به اون جانبازقبلی چه کسی ظلم کرد؟؟!!!!!!!!!!بهتراست یدک کشان لقب ابوذرعلیه الرحمه واقعا اول تحقیق بعد إظهار خلوص!! کنند  
بسم الله
سلام بصیرجان عزیز . بنده از سال 1363در گردان ابولفضل لشکر 31عاشورا حاج آقای محمودی را میشناسم و نیک هم میدانم که که هستند ولی شما عزیز نمیدانید !!! حقیر خود از ارادتمندان جانبازدلاور حاج حبیب آقاجانی هستم !! مدارک ایشان را حاضرم نشر دهم بشرطیکه شما عزیز هم حاضر به عذر خواهی شوید . ولی به همه اینها لازم نیست چون غرض حقیر به نحوه تودیع ایشان بود و توهین و تهمت وارده در مراسم تودیع ولاغیر !!! بنده مدارک کاملی دارم که یکطرفه از طرف آقای علیرضا منادی اینکار صورت گرفته و بعلت عدم حضور ایشان در ستاد انتخاباتی ایشان !!!
با سلام این موضوع تازگی ندارد درتمام ادارات مثل بانک رفاه اداره امورعب لرستان با 5تافرزندشهیدی که مشغول کارند نمیدانید چه برخوردهایی میشود تازه مسول ایثارگرانمان خودش ایثارگرنیست ودرکنار کار حراست یه اضافه کار قلمبه بابت ما میگیره نوش جونشون به قول همین اقا مگه شهدا رو مجبورکردن برن شهید بشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین روزهای زندگی امام در بیمارستان فرمودند : من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد . لطفا در این مورد نظر بدهید . جانباز شیمیایی . با تشکر از همه جانبازان و خانواده های محترم شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی .
چرابه اين مركزپرورش دهنده فائزه ها حرف ميزني توبه كن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi