شناسه خبر : 30685
شنبه 20 دي 1393 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت یک شهید به یک آقازاده

وصیت یک شهید به یک آقازاده

 

 به گزارش شهدای ایران، «حسین خرازی دهکردی» در یکی از جمعه های ماه محرمِ سال 1336 شمسی، اهالی خانه ای در محله‌ی«کوی کلم» اصفهان را با صدای گریه اش به وجد آورد. او به سال 1355 پس از اخذ دیپلم طبیعی برای طی دوران سربازی به مشهد اعزام شد. با پیروزی نهضت امام خمینی، حسین ابتدا به «کمیته های انقلاب» ملحق شد و سپس لباس سبز پاسداری از انقلاب را برتن نمود. تاسیس «لشکر 14 امام حسین (صلوات الله علیه)» را باید نتیجه زحمات وی و شهید «مصطفی ردانی پور» دانست و سرانجام در کسوت فرماندهی همین لشکر بود که «حسین خرازی» به تاریخ هشتم اسفند 1365 شمسی، بال در بال ملائک گشود.
مدت کوتاهی پس از آن که پیکر پاک «حاج حسین خرازی» بر دوش مردم شریف اصفهان تشییع شد، تنها فرزند او دیده به جهان گشود. این کودک چند هفته ای بیشتر نداشت که گروه فیلم برداری «گروه تلویزیونی جهاد سازندگی» برای تهیه یکی از برنامه های مجموعه ی تلویزیونی روایت فتح با موضوع «شهید خرازی» («علمدار») به اصفهان آمد و سری هم به خانه ی پدر آن شهید زد. آقازاده ی نورسیده ی «حاج حسین» آن جا برای نخستین بار جلوی دوربین قرار گرفت و لحظاتی از نگاه های معصومانه اش به ثبت رسید. گفتار متن این مجموعه، توسط شهید «سید مرتضی آوینی» نگاشته می شد. در ثانیه هایی که تصاویر فرزند «شهید خرازی» در برنامه «علم‌دار» پخش می شود، این متن را با صدای «شهید آوینی» قرائت می گردد:

«یادگار «حاج حسین خرازی» پسری است که بعد از شهادت او به دنیا آمده است و نامش را آن چنان که او وصیت کرده بود «مهدی» گذاشته‌اند. مهدی جان! پیش از آن که تو آن‌همه بزرگ شوی که اسلحه به دست بگیری و عَلَم پدر شهیدت را برداری، نجف و کربلا آزاد شده است. اما مهدی جان! این قرن [15 هجری] قرنی است که حق در کره‌ی زمین به حاکمیت خواهد رسید. آینده در انتظار توست.»

 

 

 

اینستاگرام
سلام ، بارها شاهد بودیم پیش بینی شهیدان از آینده مقرون به واقعیت و صدق نمایان شده است. در قاموس حقایق نیز شاهد بودیم راه شهیدان دفاع مقدس منطبق بر راه انبیا و ائمه معصوم (ع) قرار داشته فلذا حقانیت نظام مقدس اسلامی بوسیله رهبری معظم انقلاب بطور حتم و یقین استمرار راه شهیدان صدر اسلام است.
در فرهنگ و عرفان اسلامی حصول یقین با علم الیقین آغاز میگردد و در ادامه عین الیقین و حق الیقین انتهای یقین است. اما شهیدان راه اسلام باب دیگری در حصول یقین باز کردند که صدق الیقین است.
بنابر توصیه و فرمایش آقای خاکپور جانباز 5 درصد ضروریست مسئولان بنیاد در خصوص برقراری حقوق جانبازان زیر 25 درصد که جزو لشکریان خداوند متعال هستند اقدام لازم بعمل آورده و از هرگونه کارشکنی به بهانه درصد جانبازی جلوگیری و خودداری نمایند. در غیر اینصورت همچنان که شهید فرمودند آینده متعلق به حق پرستان است پس تلاش کنند با صدق الیقین در جبهه حق قرار گیرند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi