شناسه خبر : 30701
یکشنبه 21 دي 1393 , 08:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان پژوهشگران

فراخوان اولویت‌های پژوهشی حوزه ایثار و شهادت

 معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید استان اردبیل اولویت های پژوهشی سالجاری خود را در حوزه ایثار و شهادت فراخوان داد.

به گزارش ایسنا، معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید استان اردبیل اولویت‌های پژوهشی خود را در موضوع‌های طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی فراخوان داد.

طبق این فراخوان پژوهشگران دارای حداقل تحصیلات کارشناسی ارشد و رشته تحصیلی مرتبط با عنوان پژوهشی می‌توانند پیشنهاده پژوهشی خود را حداکثر تا 22 بهمن ماه سالجاری به پست الکترونیکیtahghigh@ardebil.isaar.ir ارسال کنند.

در این فراخوان آمده است: هر پژوهشگر حقیقی تنها مجاز به ارائه یک پیشنهاده پژوهشی و هر پژوهشگر حقوقی حداکثر مجاز به ارائه سه پیشنهاده پژوهشی است.

ضروریست فرم پیشنهاده پژوهشی در قالب نرم افزار word تکمیل و بهمراه فایل pdf به آدرس پست الکترونیکی مربوطه ارسال شود.

با پژوهشگرانی که پیشنهاده پژوهشی آنان پس از طی مراحل داوری، حائز بالاترین امتیاز شود در صورت تامین اعتبار مالی و احراز شرایط علمی و اولویت های سازمانی قرارداد منعقد خواهد شد.

همچنین دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی می‌توانند یکی از موضوع های فراخوان را انتخاب و تا پایان سال 94 پروپوزال های خود را در قالب فرم دانشگاه مربوطه به معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید استان ارائه دهند.

فرم پیشنهاده پژوهشی در سایت ایثار ( www.isaar.ir) پورتال تحقیق و پژوهش، موجود و قابل دانلود است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi