شناسه خبر : 31006
سه شنبه 30 دي 1393 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تنها راه تداوم انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد، امام جمعه شهر سی سخت امروز (30 دی) در یادواره 120 شهید شهرستان دنا و 2 شهید گمنام شهر سی سخت، گفت: شهادت بستر معنوی مناسب و مساعدی برای جامعه ایجاد می کند.

مصباح نژاد افزود: زمانی که ارزش های اسلامی و مقدس در جامعه در معرض خطر و تهدید باشد، خداباوران پا به عرصه مبارزه و شهادت می گذارند.

وی به تبیین دومین کارکرد شهادت اشاره کرد و بیان داشت: شهادت عزت آفرین و موجب احترام و کرامت انسان می شود و تا لحظه ملاقات با خداوند این کرامت محفوظ خواهد ماند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا عنوان کرد: تجربه هشت سال دفاع مقدس گنجینه پر برکتی به لحاظ سیاسی، فرهنگی و نظامی برای کشور بوده که باید قدر آن را دانست.

مصباح نژاد تاکید کرد: درس دفاع مقدس همان درس مکتب سید الشهدا بود که در آن از خودگذشتگی، دلیر مردی و آزادگی را به مخاطبان خود آموخت.

وی با اشاره به این که دشمنان ما به دنبال اسلام مرفه و تجملاتی هستند، ابراز داشت: راز عزت و کرامت انسانها فرهنگ شهید و شهادت است و اگر این مهم فراموش شود ذلیل خواهیم شد.

امام جمعه سی سخت تاکید کرد: تنها راه تداوم انقلاب، ترویج فرهنگ شهید و شهادت است و تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ راه زندگی قرار دادن، در همه عرصه های زندگی لازم و ضروری است.

غرب به صراحت اعلام کرده است تا زمانی که شیعه دارای 2 بال سبز «مهدویت» و سرخ «شهادت» باشد را نمی توان از پای درآورد.

مصباح نژاد گفت: پیشرفت مملکت با تکیه بر آرمان های دفاع مقدس است و اگر این فرهنگ را فراموش و یک قدم عقب نشینی کنیم، دشمن دهها قدم به جلو خواهد آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi