شناسه خبر : 31432
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 08:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زنگ انقلاب در مدارس شاهد ‌اصفهان نواخته می‌شود

علی قریشی، معاون فرهنگی اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) ازاصفهان، ضمن تشریح برنامه‌های اداره‌کل بنیاد شهید استان در دهه فجر، گفت: همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در روز 12 بهمن‌ماه سال 57، زنگ انقلاب در 73 مدرسه شاهد استان اصفهان نواخته می‌شود.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی از جمله نمایشگاه عفاف و حجاب در ایام الله دهه فجر و در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: اجرای تئاتر و سرود دانش‌آموزی نیزاز دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان بیان کرد: آئین مهمانی لاله‌ها نیز روز 16 بهمن‌ماه در گلزارهای شهدای سراسر استان و‌ با حضور ویژه دانش‌آموزان برگزار شده که عطرافشانی و قبور شهدا از برنامه‌های ویژه این مراسم است.

قریشی به تجلیل از فجرآفرینان و خانواده‌های معظم شهدا در این ایام اشاره کرد و گفت: این مراسم همچنین در قالب دیدار وعیادت از ایثارگران و حضور در مراکز توانبخشی استان اصفهان از جمله مرکز شهید مطهری اصفهان، مرکز توانبخشی امام حسین(ع) در شهرستان خمینی‌شهر، بیمارستان شهید رجایی نجف‌آباد و مرکز توانبخشی خاتم‌الانبیا(ص) در شهرستان کاشان توسط دانش‌آموزان  انجام خواهد شد.

وی دعوت از راویان ایثارگر و بیان خاطرات انقلاب در مدارس شاهد استان اصفهان را نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر عنوان کرد‌.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi