شناسه خبر : 31665
شنبه 18 بهمن 1393 , 15:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان آخشیک به لقاء الله پیوست

پدر شهیدان آخشیک به لقاء الله پیوست
 

به گزارش «ایثار»، اکبر آخشیک پدر بزرگوار و مکرم دو شهید و یک جانباز قطع نخاعی صبح امروز 18 بهمن ماه 93  بعد از یک عمر خدمت به نظام اسلامی دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.

مراسم تشییع پیکر این پدر بزرگوار فردا یکشنبه 19 بهمن ماه 93 ساعت 9 صبح از بهشت زهرای کرمان به سمت گلزار شهدا برگزار می شود .

یکی از فرزندان شهید مرحوم  اکبرآخشیک، سردارشهیدحسین آخشیک است که بیستم مهر 1341، در شهرستان کرمان به دنیا آمد.

وی تا پایان مقطع متوسطه تحصیل کرد و دیپلم تجربی گرفت. پاسدار بود، هشتم آذر 1360، در منطقه بستان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

فرزند دوم شهید مرحوم اکبر آخشیک، سردار شهید احمد آخشیک بیست‌و‌ششم‌بهمن 1346 می باشدکه در شهرستان‌کرمان چشم‌ به جهان گشود.

وی در مقطع‌ راهنمایی تحصیل کرد، به ‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیستم‌فروردین1362، در منطقه شرهانی شهید شد. پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و پس از تفحص سال 1374، در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

مرحوم اکبر آخشیک علاوه بر دو فرزند شهیدش، دارای یک فرزند جانباز قطع نخاعی نیز است.

اینستاگرام
سلام و درود بیکران روح بلند و ملکوتی این پدر بزرگوار . پدر بزرگوار خانواه ای که طعم شیرین اسلام ناب محمدی را چشیدند و با تقدیم دوشهید والا مقام و یک جانباز برومند قطع نخاع خانواده را نزد رسول اکرم (ص) سربلند نمود
روح پاکش با روحسیدالشهدا محشور باد
ارتحال این پدر آسمانی را به خانوادهمحترم محصوصا جانباز بزرگوار مهدی آخشیک تسلیت عرض مینمایم
برای آنمرحوم از خداوند منان مرتت وبرای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم
باشد که ایشان و دوفرزند بزرگوارشان در آخرت شفاعت ماراتقبل نمایند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi