شناسه خبر : 31748
دوشنبه 20 بهمن 1393 , 15:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز 70% به جمع همرزمان شهیدش پیوست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: جانباز فیل‌آبادی به جمع همرزمان شهیدش پیوست و دار فانی را وداع گفت.

قدرت‌الله رییسی در گفت‎و‎گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: محمد نظری، جانباز 70 درصد پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت به فیض عظیم شهادت نائل شد.

وی افزود: محمد نظری در عملیات والفجر 4 در 27 مهر 1362 در منطقه مریوان بر اثر اصابت ترکش بر سر و جمجه مجروح شد و پس از گذشت سال‎ها درد و رنج در سن 49 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

رییسی خاطرنشان کرد: شهید محمد نظری، جانباز 70 درصد از اهالی روستای فیل آباد از توابع شهرستان فارسان دو روز در بیمارستان بهمن تهران دعوت حق را لبیک گفت.

به گفته وی، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد نظری فردا سه شنبه، 21 بهمن ساعت 9 صبح با حضور مردم ولایتمدار استان از امام‎زادگان دو معصوم(س) شهرکرد به سمت میدان 12 محرم برگزار و سپس در گلزار شهدای شهرکرد خاکسپاری خواهد شد.

 

اینستاگرام
روحش شاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi