شناسه خبر : 32980
دوشنبه 25 اسفند 1393 , 15:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باغ موزه دفاع مقدس همدان

باغ موزه دفاع مقدس در سال 89 در میدان قائم همدان احداث شد و این مجموعه یادآور روزهای سختی است که شهیدان پشت سر گذاشته و از خاک وطن خود دفاع کردند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه همدان- این مجموعه زیر پوشش مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده و آثار ارزشمند هشت سال جنگ تحمیلی در این مجموعه نمایان است.

 

باغ موزه همدان قطب فرهنگی ارزشمند در سطح کشور محسوب می شود که گردشگران و مسافران نوروزی می‌توانند از این مجموعه بازدید بعمل آورند.

 

مسافران با تهیه بلیت به قیمت دو هزار تومان می‌توانند از این مجموعه بازدید کنند همچنین باغ موزه از ساعت 8:30 در ایام عید باز بوده و تا اذان مغرب نیز پذیرای مهمانان و علاقمندان است.

 

خانواده‌هایی که کارت ایثارگری دارند می توانند از این مجموعه به صورت رایگان بازدید کنند.

اینستاگرام
متاسفام برای مسئولین "
با توجه به رهنمود های حضرت امام (ره) و امام حامنه ای مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطراه شهدا و دفاع مقدس موزه های دفاع مقدس منبع در آمد شده . در حالیکه باید کاری کرد که احاد ملت با شایستگی با ارزشهای دفاع مقدس آشتا شوند.یک خانواده که بخواهد از موزه دیدن کند باید مبالغی بپردازد این درسته یا نه باید برایش فکری کرد تا هم امام و هم شهیدان راضی باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi