شناسه خبر : 34931
سه شنبه 12 خرداد 1394 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نان آور زائران شهدا بستری شد

جانباز نخاعی حاج علیرضا(بهمن)تاجدولتی صبح امروز دربیمارستان بستری شد.

فاش نیوز -  جانباز نخاعی حاج علیرضا(بهمن)تاجدولتی صبح امروز دربیمارستان بستری شد.

جانباز نخاعی حاج علیرضا(بهمن)تاجدولتی از جانبازان پرتلاش و دلسوز آسایشگاه امام خمینی به دلیل عفونت ونارسائی کلیه صبح امروز دربیمارستان خاتم الانبیا(ع)بستری شد.

جانباز تاجدولتی سابقه زیادی در مبارزات  زمان انقلاب و فعالیت های پس از پیروزی انقلاب درمبارزه با گروهک های ضد انقلاب حضور درحزب جمهوری اسلامی دارد.

وی سال 1335 درتهران متولد شده و سال 1363 درجزیره مجنون از ناحیه نخاع مجروح و جانباز شد.

جانباز تاجدولتی علاوه براهتمامی که در رسیدگی به مشکلات دوستان جانبازش دارد سالهاست هرشب جمعه با تهیه تعداد زیادی نان بربری واولویه نذری در بهشت زهرا حضورمی یابد و به اطعام زائران شهدا می پردازد.

از خداوند متعال برای این جانبازفداکار آرزوی  تندرستی داریم و از همگان می خواهیم برای سلامتی اش دعا کنند.
.



کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام دایی بهمن
سلامتی شما را از در گاه الهی خواهانیم
سلام . علاقه مندان و ارادتمندان جانبازان علی الخصوص فاش نیوزیها سلام برشما
احتراما به استحضار می رساند این جانب امروز سرخوش از دیدار با جانبازان به خانه آمدم . اما با دیدن خبر بستری شدن جانباز عزیز تاجدولتی آنهم آقای تاجدولتی دلم گرفت . لذا به محض اطلاع از وضعیت جانباز تاجدولتی به بیمارستان زنگ زدم . حالش را پرسیدم . وقتی گفت شما را نمی شناسم ؟ گفتم من تربیت شده فضای فاش نیوز هستم و به غیر از آن شما از نظر من آشنای آشنا هستید . سلام همه شما را خدمت سردار سرافرازمان جناب تاجدولتی رساندم . از نگرانی فاش نیوزیها درباره وضع سلامتیش صحبت کردم . بی شک بخاطر ابراز نگرانی من با کلام امید دهنده به بنده روحیه دادند . اما با این حال امیدوارم به حق امام زمان ع هر چه زودتر از بیمارستان ترخیص شوند . از آنجایی که من این روزها تحت استرس شدید هستم به خاطر بستری بودن یک جانباز دیگر ؛ چند کلامی بیشتر با برادرم صحبت کردم تا جبران آن فشار روحی مرا نموده باشد . اما من عاجزانه از شما خواهش می کنم اگر به ایشان یا هر جانباز دیگر زنگ زدید با کلام و احوال پرسی طولانی باعث خستگی ایشان نشوید . باتشکر
باسمه تعالي

با سلام و احترام

از همه همقطاران استدعا دارم براي شفاي اين همقطار عزيز كه اسوه استقامت، صبر و بردباري هستند و انسانيت ايشان زبان‌زد عام و خاص است و با تمام مشكلات جسمي، به تمام افراد كه ايشان مي‌شناختند روحيه مي‌داد و همچنان كوه داراي اراده‌اي استوار بود، هست و خواهد بود؛ دعا كنند.
در روایتی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم آمده است: هنگام قرائت سه ایه آخر سوره حشر دست را بر سر بگذارید و آیات را قرائت نمایید که این دستور جبرییل است از جانب خداوند .
بابا کمی حرفه ای کار کنید!
چرا با تیترهای نامناسب اصل مطلب را مخدوش می کنید؟
واقعا" شما نمی فهمید نان آور یعنی چه!؟
با آرزوی سلامتی برای ایشان.

خدا ان شاالله سلامتی جسمی و روحی عطایش نماید
همچنين به شماانشالله
خداوند را قسم می دهیم مارا به خودمان وا نگذارد
خدایا از سر تقصیر هممون بگذر
و سلامتی به این جانباز هم مرحمت بفرما
نان آور ....
ان شاالله که برای رضای خدا باشد
حاج بهمن جانباز باسابقه اي ست كه اگرچه بدقاقي ها و خصلت هاي خاصي دارد كه قابل انتقاد هم هست ولي خصلت هاي بسيارپسنديده اي هم دارد كه برخي منتقدان ومخالفانش با تمام ظاهرالصلاحي كه از خودنشان مي دهند از آن بي بهره اند حاجي انسان آزاده اي است كه اهل رياكاري نيست وآزاده مسلك است. اگركاري را درست تشخيص دهد از بذل مال وآبرو دريغ ندارو خصوصا درحق جانبازان. البته درمواردي هم اشتباه مي كند ولي نيت خير وخلوصش اورا مأجور خواهد كرد. او سالهاي زيادي است كه براساس متن خبر هرهفته هزينه وزحمت زيادي را متحمل مي شود و مقدار زيادي نان و نان خورشت از جيب خودش خريداري و تهيه مي كند و به زوارشهدا مي رساندو اين خلاف رويه بعضي هاست كه نه تنها اهل اينطور بذل وبخششها نيستند بلكه بهترين امكانات را اول براي خودشان مي خواهند.
حاج بهمن و كساني مثل او كه عيوبي هم دارند با اين همه از بركات جامعه ما هستند اگربفهميم و زماني قدرشان را خواهيم فهميد كه دير شده است وكساني را خواهيم ديد كه با همه ترگل ورگلي وادعا فقط صداي شعارشان بلند است ودرعرصع عمل كه مي رسد نه ولي ميشناسند نه علي ما كي ميخواهيم از تنگ نظري بدرآييم وبدون مطلق نگري قدرافرادمفيد را بفهميم
بزرگوار این کار زشتیه که یه جانباز تو بیمارستان بستری باشه بقیه درباره اخلاقش اظهار نظر کنن .. اشتباه اولم فاش نیوز انجام داد که یه همچین تیتری زد !
آدمای ضعیف از این اخلاقا دارن که پشت سر یکی درباره طرف حرف می زنن اونم درباره نقاط ضعفش .. حتی کار این ناشناسم بده که فکر کرده خوب و بد اخلاق یکی رو بگه کارش موجه .. پس حفظ آبروی مومن چه میشود ؟
اگه قصدتون رساندن مطالب به گوش حاجیه این راهش نیست ..! ما که خواستیم از راه احسن و زبان لین و پنهانی درباره این مسایل اقدامی انجام بدیم چه خون جگر شدیم شما که کارتون از اساس اشتباهه .. عمرا که به نتیجه برسید ..!
حاجی الهی که هر چه زودتر با رفع کسالت از بیمارستان مرخص بشوید . چشمو گوشتون به این حرفا نباشه ..

فقط تشنج و اختلاف بین ایثارگران
خدایا شفاش بده
آقاي تاجدولتي انساني صادق با خلوص نيت با سابقه اي درخشان است وچون بي ملاحظه رفتار مي كند مورد غضب دوست نادان و يا كم ظرفيت و دشمن دانايت ايشان البته بعضا برخوردهاي نامناصبي هم ممكن است داشته باشد ولي اين ها به مثابه دستمالي درمقابل قيصريه است كه نبايد به آتش كشيده شود
عجب
آقا بهمن دنیا همینه مواظب باش اون دنیاتو خراب نکنی داداش
خدا شفات بده
سلام فقط خدا حق ما را از این مسئولین از خدابی خبربگیرره چگوننه است که ایثارگرانی مانندمن که سال ها دراسارت وجبه هابودیم بعد اذگذشت این همه سال از جنگ ما هنوز باید به دنبال مطالبات با شیم واقعا شرماوراست پرنده اذاده وجانبازی هستم که مدت بسیجییم هیج کجا منظور نگرد ید وحقوق وحقوق م اذبین رفت والیان با دو فرزند وهمسر با حقوقق حداقل باید زندگی را بگذرانم بس کی حقوق بسیجی هااپرداخت می‌شود واگذار شما به خدا
Slm
؟؟؟؟؟
Slam
حاج بهمن سلام
امیدوارم خداوند هرچه زودتر شفا ی عاجل به شما بزرگوار و سایر جانبازان در رخت بیماری عنایت فرماید. الهی آمین.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi