شناسه خبر : 37505
یکشنبه 22 شهريور 1394 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سومین قربانی وحشیگری صهیونیست ها

در حالی که سومین عضو خانواده فلسطینی «دوابشه»، روی دستان مردم فلسطین تشییع شد؛ مقامات اسرائیلی هیچ مجازاتی را برای این قبیل صهیونیست‌ها در نظر نگرفته و در سکوت خبری به این ماجرا پایان می‌دهند.

مرگ سومین قربانی روستای دوما، هنوز اسرائیل  پاسخگویی این جنایات نیست.////// در حال ویرایشمردم فلسطین در کرانه باختری جسد «رهام دوابشه» زن فلسطینی که توسط اسراییلی ها زخم برداشته بود و منجر به شهادت این زن شد را تشییع کردند.  در حالی که منزل خانواده الدوابشه در ماه گذشته (مردادماه 1394) در کرانه باختری به دست شهرک‌نشینان به آتش کشیده شد، «علی» نوزاد این خانواده در همان روز آتش‌سوزی به شهادت رسید، پدرش یک هفته بعد با سوختگی 90 درصدی در بیمارستان شهید شد و مادرش «رهام» نیز با سوختگی 80 درصدی در بیمارستان به شهادت رسید.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی شهادت «رهام دوابشه» مادر نوزاد فلسطینی که شهرک‌نشینان یک ماه پیش او را زنده سوزاندند، سه روز عزای عمومی اعلام کرد. در ادامه حرکت حماس در اعلامیه‌ای بیان کرد: تمام جناح ‌های مقاومت فلسطینی بخصوص گروه شهید عز الدین القسام باید به فاجعه‌‌‌‌هایی که رژیم صهیونیستی در حق مردم بی‌گناه مرتکب می‌شود، پاسخ دهند. جنایت فجیع حاصل بی اهتمامی و عدم درایت حکومت فلسطینی است، که در حق هموطنان ما تجاوزهایی صورت می‌گیرد و حکومت فلسطینی نمی‌تواند در برابر این جنایت که از سوی تروریست‌های گروه‌های اشغالگر صهیونستی صورت میگرد پاسخی داشته باشد و یا آن‌ها را دستگیر و با آن‌ها مقابله کند.

قبل از شهادت این زن فلسطینی، پسر یک و نیم سالۀ وی هنگام این حمله که مسوول آن شهرک نشینان یهودی دانسته شده اند کشته شد و شوهر او نیز در اثر جراحت های که برداشته بود وفات کرد،همچنین یک پسر چهار ساله دیگر این خانواده در وضعیت وخیم در بیمارستان بستری می باشد.

شماری از صهیونیست های افراطی با پوشاندن صورت خود، مواد آتش‌زا را از پنجره به داخل خانه پرتاب کردند و در لحظات اندکی این خانه که در منطقه "دوماً " همجوار شهرک‌های اسرائیل بود تبدیل به خاکستر شد.
 

مرگ سومین قربانی روستای دوما، هنوز اسرائیل  پاسخگویی این جنایات نیست.////// در حال ویرایش

مرگ سومین قربانی روستای دوما، هنوز اسرائیل  پاسخگویی این جنایات نیست.////// در حال ویرایش
 

در حالی که عبارت‌هایی مانند "انتقام" و "پرداخت هزینه" بر دیوارهای سوخته این خانه نوشته شده بود. افراطی‌های رژیم صهیونیستی این عبارت‌ها را در همه جنایت‌های خود به کار می‌برند. صهیونیست‌ها بسیاری از خانه‌ها، ماشین‌ها و حتی مساجد را مورد تجاوز قرار می‌دهند و کسی جلوی آن را نمی‌گیرد و به ندرت دیده شده که کسی از این جانیان دستگیر شود.

مردم این منطقه با وجود تجاوز اخیر به خانه‌های آن‌ها  در حالت ترس و وحشت به زندگی خود ادامه می‌دهند. آخرین جنایت این گروه با مرگ خانواده دوابشه به پایان رسید و مردم این منطقه می‌گویند ما همیشه در ترس و وحشت زندگی می‌کنیم چرا که هیچ‌کس باعاملان این جنایت برخوردی نکرد، وقتی آن‌ها آزاد هستند ممکن است بار دیگر به خانه‌ها و خانواده‌های دیگری حمله و تجاوز صورت بگیرد. با این حال مقامات رژیم صهیونیستی  این جنایت را محکوم کردند و از آن به عنوان اقدام تروریستی یاد کرده‌اند. نخست‌وزیر اسرائیل نیز این تجاوز را محکوم کرد و تأکید کرد که قصد دارد کسانی را که مسئول این حمله بودند را دستگیر کند.
 

مرگ سومین قربانی روستای دوما، هنوز اسرائیل  پاسخگویی این جنایات نیست.////// در حال ویرایش

مرگ سومین قربانی روستای دوما، هنوز اسرائیل  پاسخگویی این جنایات نیست.////// در حال ویرایش
 

انتقادهای زیادی بر عدم مجازات حمله کنندگان و متجاوزان از داخل و خارج وارد شده است. در همین راستا رژیم صهیونیستی در اقدام اخیر افراطی‌ها علیه این گروه‌ها موضع گرفته و مدعی مقابله با آن‌ها است.
 

مرگ سومین قربانی روستای دوما، هنوز اسرائیل  پاسخگویی این جنایات نیست.////// در حال ویرایش
 

"صائب عریقات"  مذاکره کننده ارشد فلسطین گفت: بیش از یک ماه از این حادثه می‌گذرد و تا وقت حاضر دولت رژیم صهیونیستی هیچ  تروریستی را به دستگاه عدالت معرفی نکرده است. همچنین افزود: عدم برخورد رژیم صهیونیستی با این‌گونه اقدامات و عدم مجازات مسئولین آن باعث می‌شود که این جنایات بار دیگر تکرار شود.

به نفل ازمشرق

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi