شناسه خبر : 37741
چهارشنبه 01 مهر 1394 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی دیگر از کاروان حج جانبازان

جانباز حاضر در کاروان جانبازان در مراسم حج 94، امکانات پزشکی و رفاهی در نظر گرفته‌شده را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: احساس حضور در سرزمین وحی غیرقابل‌ توصیف است.

جانباز حاضر در کاروان جانبازان در مراسم حج 94، امکانات پزشکی و رفاهی در نظر گرفته‌شده را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: احساس حضور در سرزمین وحی غیرقابل‌ توصیف است .

حسن درودی جانباز 70 درصد دفاع مقدس در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار» احساس حضور در سرزمین وحی را غیرقابل‌ توصیف عنوان کرد و گفت: انتظار آمدن به خانه خدا را نداشتم و به‌صورت ناگهانی مقدمات این سفر برای من مهیا شد.
وی افزود: پس از حضور در خانه خدا، ابتدا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا کردم و از خداوند ظهور حضرت ولی عصر(عج) را خواستم. همچنین برای سلامتی و شفای تمام جانبازان، بیماران و دردمندان به درگاه خداوند متعال دعا کردم.
این جانباز شیمیایی دفاع مقدس برخورد تمام اعضای کاروان، مسئولان و حجاج ایرانی و سایر کشورها را با کاروان جانبازان همراه با احترام بسیار زیاد دانست و گفت: تمام امکانات رفاهی و پزشکی برای این سفر معنوی برای جانبازان در نظر گرفته‌شده است و از مسئولان بابت این زحمات تشکر می‌کنم.
اکبر فرخی مقدم جانباز 70 درصد دفاع مقدس نیز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار» گفت: پس از حضور در خانه خدا برای سلامتی رهبر انقلاب و ظهور آقا امام زمان (عج) دعا کردم.
وی حضور تمام مسلمانان جهان در خانه خدا را نشانه‌ای از وحدت و برادری آنان دانست و گفت: زیارت خانه خدا ارتباط بین مسلمانان جهان را نشان می‌دهد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi