شناسه خبر : 38958
سه شنبه 12 آبان 1394 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ازتوقف‌ برنامه‌هسته‌ای‌خوشحالم!

ازتوقف‌برنامه‌هسته‌ای‌خوشحالم/ نیازی به انرژی هسته ای نداریم!
 
شیرین عبادی از حامیان فتنه ۸۸ در گفت‌‌وگو با یک رسانه آمریکایی ضمن گلایه از برخورداری ایران از انرژی هسته‌ای ولو در سطح پایین، مدعی شد حسن روحانی نیز در زمینه حقوق بشر کاری از پیش نبرده است.
ازتوقف‌برنامه‌هسته‌ای‌خوشحالم/ نیازی به انرژی هسته ای نداریم!

به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه آمریکایی «لس آنجلس تایمز» مصاحبه‌ای را با شیرین عبادی، از حامیان مشهور فتنه ۸۸ منتشر ساخته است.

عبادی که البته در اواسط دهه ۸۰ به طرز عجیبی برنده جایزه صلح حقوق بشر نیز شد در این گفت‌وگو اظهار داشت: «من مخالف سیاست‌های هسته‌ای ایران هستم زیرا برنامه‌ای پرهزینه است. در ایران نور خورشید زیادی وجود دارد و ما می‌توانستیم از انرژی باد استفاده کنیم اما این سرمایه‌گذاری را نکردیم بنابر این نیازی به برنامه هسته‌ای نداشتیم. البته من از توافق هسته‌ای و این‌که حداقل بخشی از برنامه هسته‌ای ایران متوقف شد، خشنودم.»

عبادی در ادامه با تمرکز بر امور حقوق بشر ایران گفت: «من هنوز نگرانم زیرا در هنگامه توافق‌های تجاری، حقوق بشر فراموش می‌شود و رییس جمهور جدید نیز تاثیری در بهتر شدن اوضاع حقوق بشر ایران نداشته است. بعد از برجام حتی وضعیت حقوق بشر بدتر شده است. ایران در این زمینه در حال نمایش قدرت است.

وی در ادامه ضمن اذعان به اصلاح طلب‌تر بودن «محمد خاتمی» رییس جمهور پیشین ایران به نسبت «حسن روحانی» رییس جمهور فعلی مدعی شد با انتخاب روحانی نیز اقدامی جهت اصلاح حقوق بشر در ایران رخ نداده است.

عبادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر توقعش از آمریکا و دیگر کشورها در قبال ایران با صدور هشدار و البته در اقدامی تصنعی با حمایت از مردم ایران با کنایه گفت، باید افرادی که حقوق بشر را در ایران (مقامات نظام) نقض می‌کنند، تحریم شوند.

فعال فتنه ۸۸ در ادامه در زمینه داعش نیز گفت که بهتر است به جای بمباران مواضع داعش برای آن‌ها کتاب ارسال کرد زیرا داعش از جهل مردم مسلمان استفاده می‌کند. اگر بدین نحوه با داعش جنگیده شود، این نبرد بدون نتیجه تا ۵۰ سال طول می‌کشد.

عبادی در خاتمه با بیان این‌که به ایران باز نخواهد گشت ،گفت: «من در خارج می‌توانم صدای اعتراضم را بیان کنم تا همه جا شنیده شود.»

اینستاگرام
باسلام درتمام حکومت هاهمیشه افرادی مخالف باسران حکومت بوده اندوهستندهرشخصی حق وحقوقی داردونظرش برای خودش مهم هست وقابل احترام اماچرامخالفین کشورماوقتی به خارج میرسندفورامخالف کشورایران می شونندبابااگرامریکایی یاهراروپایی مخالف رژیم یاهمان حکومت کشورشان باشندولی ازدفاع کردن سرزمین وآداب ومنافع کشورشان مردانه دفاع می کنندامامتاسفانه معترضین نظام انقدرپست وضعیف هستندکه راضی نیستندکشورشان روزبه روزرشدکندودردنیاحرفی برای گفتن داشته باشدخانم محترم شماکه خودتان رادانشمندمی دانیدچراکشورهای دیگرحق استفاده ازانرژی هسته ای داشته باشندولی کشورایران که باتمدن وسابقه زیادهست حق استفاده نداشته باشدباباحداقل ازدیگرمخالفین کشورهای یادبگیریدچطورکشورخودرامی پرستندایرانی باشیدحتی اگردرکشوردشمن هستیدانشاالله روزی میرسدکه دانشمندان ایران ازبادوخاک وهواهراستفاده ای لازم باشداستفاده می کنندتاچشم افرادی مثل شماهاکه وطن فروش هستیدبسوزدازاده جانبازه بسیجی
سلام ، معنی حقوق بشر را هر آیین ، جناح و گرایشی طوری تفسیر میکند که دلخواه و با منفعت خودش باشد. از نظر اعتقادات مسئولان غربی ، اعتراض به فقدان حقوق بشر در ایران یعنی مسئولان نظام اسلامی نسبت به تعطیلی حدود شرع مقدس اقدام کنند که در دین اسلام چنین اقدامی مساوی با کفر و نابودی ایمان راستین است. البته در تمام ادیان توحیدی حدود شرعی وجود دارد و کاملا مشترک هستند که در 10 موضوع کلی توسط پیامبران اولوالعزم در طول تاریخ بشریت به انسانها ابلاغ شده است. در کشورهای غربی که اکثریت مردم به دین مسیح و یهود معتقد هستند متاسفانه حدود شرعی دین مسیحیت و یهودیت بطور کلی توسط کشیشان ، خاخامها و رهبران دینی تحریف شده است لذا 9 مورد از 10 مورد گناهان کبیره که در حدود شرعی تمام ادیان توحیدی مشترک میباشند در حال حاضر در دین مسیحیت و یهودیت تحریف شده و مسیحیان و یهودیان را حتی در کلیساها و معابد به آن گناهان کبیره ترغیب میکنند. فقط در مورد یک گناه کبیره دروغگویی در ظاهر تاکید میکنند که اگر حتی واقعی باشد متاسفانه این یک مورد در پوشش آن گناهان کبیره 9 گانه محو و نابود است.
در کشور آمریکا شهری احداث شده که شهر گناه معروف شده که امیدواریم حق تعالی بلاهای آسمانی که بر اهالی مسخ شده آن شهر نازل کرده در دیدگان تمام مردم جهان آشکار نماید تا تمام مردم جهان در هر دین و آیین متوجه تبعات ارتکاب گناهان کبیره را که همانا گرایش شدید به گناهان کبیره و دوری از حقیقت و نور معرفت الهی است درک و فهم کنند . انشاالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi