شناسه خبر : 40544
چهارشنبه 02 دي 1394 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل خادمان ایثارگر زائران حسینی

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام با برگزاری مراسمی از نقش ارزشمند خادمان ایثارگر حسینی اربعین سال جاری تجلیل کرد.

در این مراسم سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام طی سخنانی با ارزشمند توصیف کردن فعالیت های این عزیزان خواستار گسترش این گونه برنامه های مذهبی و فرهنگی شد و افزود: ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان به عنوان یک رویکرد مهم برای متولیان فرهنگی انجام شود .
وی خاطرنشان کرد: ایثارگران دارای ظرفیت و توانمندی های بالقوه ای هستند و باید با الگو گیری و اتخاذ روش های مناسب فعالیت های آنان توسعه و گسترش یابد  .
در این مراسم اسداله تولیده رئیس بنیاد شهرستان ایلام گزارشی از فعالیت های هیات پیروان شهدا و نحوه خدمات رسانی ایثارگران در اربعین حسینی ارائه داد.
در پایان با حضور مدیرکل و مسئولان بنیاد استان ایلام لوح تقدیر به تلاشگران این هیات تقدیم شد.
لازم به یادآوری است در اربعین حسینی امسال با محوریت بنیاد شهرستان ایلام مجموعه ای از ایثارگران این شهرستان با تشکیل موکب پیروان شهدا در میدن قرآن شهر ایلام به زائران حسینی خدمت رسانی کردند.
این خدمت رسانی شامل تغذیه زائران و در سطح شهرستان ایلام و ستاد استان بنیاد استان نیز چند مهمانسرا تجهیز نمود و از مهمانان و زائران حسینی در اربعین پذیرایی شد.

خادمان ایثارگر زائران حسینی در ایلام تجلیل شدند

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi