شناسه خبر : 52918
دوشنبه 11 ارديبهشت 1396 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چشم سعودی‌ها روشن شد!


اظهارات مغالطه‌آمیز معاون اول روحانی در مناظره، دل از رسانه‌های آل‌سعود برد!
رسانه‌های وابسته به دربار آل‌سعود، مانند العربیه و الشرق‌الاوسط ضمن استقبال از سخنان جهانگیری درباره حمله به سفارت عربستان، این بخش از سخنان وی را برجسته کرده و نشانه حقانیت جنایتکاران سعودی دانستند. الشرق‌الاوسط مدعی شد جهانگیری با همین سخنانش در زمینه ادعای همکاری عاملان حمله به سفارت عربستان با قالیباف، نگاه‌ها را ربود(!) این روزنامه نوشت: «در اولین مناظره انتخاباتی ایران، قالیباف سیاست‌های دولت فعلی در سطح مدیریت بحران‌های کنونی از جمله بحران بیکاری را به چالش کشید اما در مقابل جهانگیری به نقش قالیباف در پی‌ریزی حمله به مقر نمایندگی سیاسی عربستان در آغاز ژانویه 2016 اشاره و تأکید کرد که این حمله بر تلاش دولت جهت ایجاد فرصت‌های شغلی از راه فعال کردن توریسم تأثیر منفی گذاشت. جهانگیری گفت ایران 700 هزار توریست سعودی را که سالانه رهسپار مشهد می‌شدند، به خاطر حمله به سفارت کشور عربستان از دست داد.»
اظهارات توأم با بی‌اخلاقی و بی‌انصافی جهانگیری در حالی عنوان شد که رژیم آل‌سعود با ارتکاب جنایتی بزرگ، ۵۰۰ حاجی ایرانی را مظلومانه به شهادت رسانده بود اما دولت روحانی هیچ اعتراض و واکنش جدی به موضوع نشان نمی‌داد.

اینستاگرام
سلام ، امنیت پایدار امروز مدیون خون شهیدان و استقامت ایثارگران و تلاش نیروهای قدرتمند امنیت سپاه است که مرزهای زمین و آسمان و دریای کشور را حراست میکنند. خطوط هوایی داخلی و بین المللی کشور سالهای متمادی فعال و جزو امن ترین خطوط هوایی دنیا محسوب میگردد که از این طریق درآمد کلانی به جیب دولت واریز میشود. در خبرها ملاحظه شد وزیر بیکار و وراج که در چهار سال گذشته فقط ده کیلومتر راه احداث شده توسط خیرین شهرستان تایباد را افتتاح کرده در اقدامی عجیب برای تکمیل کارنامه خالی نسبت به افتتاح 5200 کیلومتر خط هوایی موجب خنده مردم شده است. برخی سوال کردند رمان یا نوار افتتاح خط هوایی را چطور قطع کرده بعضی گفتند کجا افتتاح کرده اما بیشترین سوال مردم برای افتتاح هوا در آسمان بود.
آب در آسیاب دشمن ریختن از آنجا ناشی میشود که اصلاح طلبان نیاز به ادامه حمایت استکبار و نوکران آنها دارند. کسانیکه از نهایت حقارت و خودشیفتگی آشکار تبدیل به رحم اجاره ای شدند و در مقابل توهین رحم اجاره ای به امید حمایت آنها در چهار سال دوم سکوت کردند جزو مغبون ترین افراد هستند. آنها از حمایت مردم حزب الله بطور کلی ناامید شدند لذا بسوی دشمنان نظام اسلامی که میلیونها نفر از بهترین جوانان ایران را به شهادت رساندند دست دراز کردند.
باسلام چرا مشگلرا نمیخواهید حل کنید کدام انسان از عربسنان خوشعش میاید چرا دشمن دست خودمان را داده دهنن خودمان چرا انسانهای عاقل یکفکری به حال اختلافات نمیکنند اگر خدای نکرده خطری پیش بیاد جواب خون اینهمه شهید به زمین ریخته شده را کی میده آخه مگر ریس جمهور بشی چیمیدن از خر شیطان پیاده شوید اون پدری که 5 فرزند خود را به انقلاب داده پیش اون خجالت داره گزاش ندارید امیدوارم همه از خر شیطان پیاده شوند به مشگلات مردم فکر کنند خدایا به کسی قدرت بده که عقل هم داده باشی بیچاره این ملت ببین کی میخواد مشگل اینهارا حل کنه واسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi