شناسه خبر : 65917
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰% استان مرکزی به یاران شهیدش پیوست

جانباز "غلامرضا رفیعی" پس از سالها تحمل درد و رنج بیماری ناشی از جنگ در شامگاه روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸ دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد غلامرضا رفیعی پس از سالها تحمل درد و رنج بیماری ناشی از جنگ در شامگاه روز سه شنبه 17 اردیبهشت 98 دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

جانباز سرافراز دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست


مراسم تشییع این جانباز شهید امروز پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه 98 از مقابل بنیاد شازند به سمت زادگاهش برگزار و در گلزار شهدای روستای سورانه به خاک سپرده می‌شود.

شهید غلامرضا رفیعی متولد سال 1336 در روستای سورانه است و در تاریخ 21 اردیبهشت 65 در عملیات کربلای 5 در جنوب فکه در اثر موج انفجار به درجه جانبازی نایل شده بود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام.چراجانبازی باپنج درصد ازبنیاد وبنیاد شهید1200000تومان می گیرد ولی جانبازی از ارتش با بیست درصد 600000تومان مگرچه فرقی بین این دوتا هست خواهشن یک فکری بحال این جانبازان8سال دفاع مقدس دراین آخر عمریشان بکنی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi