شناسه خبر : 79616
شنبه 29 آذر 1399 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز پویش سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

پویش گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با شعار «مرد میدان»، آغاز به‌کار کرد.

 
بنیاد حفظ و نشر آثار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در بیانیه‌ای از آغاز‌ به‌کار پویش گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با شعار «مرد میدان» خبر داد و اعلام کرد:

«بسم الله قاصم الجبارین

حاج قاسم سلیمانی فقط یک فرمانده نظامی بی‌مانند، یک استراتژیست کم‌نظیر و یک مدیر استثنایی نبود؛ او قهرمانی ساخته‌شده در گذشته‌های خونین و گهربار ایران عظیم بود؛ مردی که چشم به آینده داشت و آینده‌سازی دستور کارش.

حاج قاسم کارگزار نظمی تازه برای جهانی درهم‌ ریخته و زیر ضربات استعمار و استثمار و بردگی بود؛ بی‌نظمی که می‌خواست آزادی و استقلال ایران بزرگ را در خود هضم کند و سپهبد شهید ما، تمام ابزار‌های سخت و نرم را درهم آمیخت که در سایه‌ سیاست صدور انقلاب خمینی کبیر و تدابیر رهبری معظم انقلاب، پایه‌های تمدن نوین اسلامی را بنا نهد؛ و دشمن این راز را شناخت و او را در شرایطی منحصر بفرد ترور کرد و به شهادت رساند. "

بنیاد «مکتب حاج قاسم» با بهره‌گیری از رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب در دیدار اخیر با دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی، از ملت بزرگ ایران و مستعضفان جهان دعوت می‌کند تا آنچنان که در روز‌های شهادت این فرمانده مجاهد مخلص قدم در صحنه گذاشتند، در این روز‌های اولین سالگرد نیز به پرچم راه و هدف شهید عزیزمان را برافراشته نگه دارند.

از این رو، بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی، با شعار #مرد_میدان به استقبال روایت‌های مردم ایران از سیره شخصی مدیریتی و رشادت‌ها و بن‌بست‌شکنی‌های حاج قاسم خواهد رفت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi