شناسه خبر : 82282
دوشنبه 06 ارديبهشت 1400 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حق بیمه کسر شده حکمت کارت ایثارگران عودت می‌شود

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: حق بیمه کسر شده از حقوق فروردین ۱۴۰۰ بابت بیمه عمر بدهکار حکمت کارت به حساب ایثارگران عزیز عودت داده می‌شود.
 
حق بیمه کسر شده حکمت کارت ایثارگران عودت می‌شود

 محمود پاکدل با اشاره به درخواست ایثارگران مبنی بر افزایش خدمات حکمت کارت گفت: اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر این اساس و با توجه به همسان نبودن خدمات این کارت با حکمت کارت کارکنان نیروهای مسلح و برخی مشکلات اجرایی در خصوص بیمه این کارت‌ها در فروشگاه‌های سازمان اتکای سراسر کشور، بر آن شد تا تجدیدنظرهای لازم را در این موارد انجام دهد تا زمینه جلب رضایت حداکثری ایثارگران عزیز فراهم شود.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بر این اساس مقرر شد موضوع افزایش شارژ حکمت کارت‌ها که پیش از این مطرح شده بود مجدداً بررسی و حق بیمه کسر شده از حقوق فروردین ۱۴۰۰ در کمترین زمان به حساب ایثارگران عزیز عودت داده  شود.
وی تصریح کرد: مطمئناً اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به سرعت تلاش‌های لازم را برای بازنگری و برطرف کردن دغدغه‌ها و درخواست‌های ایثارگران گرامی انجام می‌دهد. مسئولان سازمان اتکا در جریان خواسته‌های به حق و قانونی ایثارگران قرار می‌گیرند تا در صورت همسان‌سازی خدمات با کارت‌های نیروهای مسلح این خدمت ادامه یابد و در غیر این صورت خدمت بهتری جایگزین شود.
پاکدل در پایان از ایثارگرانی که دلسوزانه مشکلات این خدمت و راهکارهای لازم را مطرح کردند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
باسلاخدمت برادر بزگوار اقای پاکدل ازاینکه به دقدئه ایثارگران بااین سرعت توجه کرداید از شما تشکر می کنم دعا گوی شما هستیم
با سلام خدمت برادر بزرگوار جناب آقای پاکدل؛
ممنون از توجه جناب عالی به خواسته ایثارگران،
جناب آقای پاکدل؛صندوق فرض الحسنه شاهد هم خود سرانه و بدون رضایت ایثارگران هر ساله دست توی جیب ایثارگران می کند و به دلخواه خود مبلغ ی را از حقوق ایثارگران برداشت می کند این اقدام صندوق در صورتی اتفاق می افتد که سرمایه ایثارگران بیشتر از ۳ برابر تسهیلات پرداختی از طرف صندوق هست ،مثلا"من جانباز الآن ۱۱/۵میلیون سرمایه دارم اما حداکثر وام قابل پرداخت ۳۰ میلیون هست ،زمانی که ما درخواست وام مناسب با سرمایه مان را درخواست می دهیم مسئولین صندوق عنوان می کنند که ما طبق دستورالعمل بانک مرکزي عمل می کنیم و بیشتر از ۳۰ میلیون را نمی توانیم پرداخت کنیم !!!
این ظلم و اجحاف سالهاست که در حق ایثارگران انجام می شود ،لطفا"رسیدگی فرمایید تا این بی عدالتی برطرف شود ،با سپاس از توجه و لطف شما در حق ایثارگران.
این که دست اشخاص حقیقی و حقوقی زیر مجموعه بنیاد شهید مانند صندوق شاهد و یا فلان معاونت در دخل و تصرف در حقوق و مستمری جانبازان به راحتی آب خوردن باز است
حاکی از نابسامانی و رعایت نشدن اصل امانت داری و عدم انضباط و شفافیت مالی در بنیاد شهید است
شما برای چه بابت بیمه کارت حکمتی که پشیزی ارزش ندارد از حساب ایثارگران پول کسر کرده اید که اکنون بخواهید مسترد کنید
جناب آقای اوحدی لطفا فکری به حال معضلات اینچنینی بفرمایید
جاهایی که با منابع مالی کلان سر و کار دارند نظارت و تیز بینی دقیق مستمر و هوشمندانه را می طلبد
و گرنه به راحتی خاوری ها طبری ها منصوری های جدید ظهور خواهند کرد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi