شناسه خبر : 85661
پنجشنبه 08 مهر 1400 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس بنیادشهید درگذشت پدر شهیدان موحد دانش را تسلیت گفت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان معظم «علیرضا و محمدرضا موحد دانش» را تسلیت گفت.

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم مغفور «حاج غلام حسین موحد دانش» پدر متدین و انقلابی سرداران شجاع و سرافراز شهیدان معظم «علیرضا و محمدرضا موحد دانش» را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم سرداران سرافراز شهیدان معزز موحد دانش،

سلامٌ علیکم؛

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

درگذشت مرحوم مغفور «حاج غلامحسین موحد دانش» پدر متدین و انقلابی سرداران شجاع و سرافراز شهیدان معظم «علیرضا و محمدرضا موحد دانش» موجب تأسف و تأثر ملت قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ ایثارگران گردید.

بدون تردید پرورش و تربیت فرماندهانی شجاع و دلاور که نامشان همچون خورشید بر آسمان پرافتخار دوران دفاع مقدس می‌درخشد ذخیره‌ای عظیم برای قیامت ایشان خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.»

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi