شناسه خبر : 85931
جمعه 23 مهر 1400 , 10:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما مفتخریم به خدمت

مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تمام مدیران و کارکنان بنیاد دیدار با ایثارگران را برای خود نعمت، سعادت و افتخار می‌دانند افزود: البته وظیفه همه ما حضور در منازل ایثارگران به منظور دیدار و تکریم آن‌هاست، اما بدون شک حضور ایثارگران و خانواده معزز آنها در بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز باعث افتخار خود می‌دانیم و از دیدار آنان انرژی و معنویت زیادی دریافت می‌کنیم.
 
مدیران و کارکنان بنیاد خدمت به ایثارگران را افتخار و سعادت بزرگی برای خود می‌دانند

به گزارش «ایثار»، سعید حقیقی با اشاره به برخی موارد مطرح شده در کانال‌های خبری منتسب به ایثارگران گفت: متاسفانه اخیرا شاهد پخش مطالبی نادرست از قول رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده‌ایم که در آن خبر از ممنوعیت حضور ایثارگران در ستاد مرکزی بنیاد داده شده است.
وی افزود: چنین موضوعی از اساس نادرست است و هرگز دستور یا صحبتی مبنی بر این کار نه از سوی جناب دکتر قاضی‌زاده و نه هیچ یک از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح نشده است. بنیاد شهید و امور ایثارگران خانه تمام خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان گرامی و آزادگان سرافراز است و درهای آن همواره بر روی این عزیزان گشوده بوده و خواهد بود.
مشاور عالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تمام مدیران و کارکنان بنیاد دیدار با ایثارگران را برای خود نعمت، سعادت و افتخار می‌دانند افزود: البته وظیفه همه ما حضور در منازل ایثارگران به منظور دیدار و تکریم آن‌هاست، اما بدون شک حضور آنان در  بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز باعث افتخار خود می‌دانیم و از دیدار آنان انرژی و معنویت زیادی دریافت می‌کنیم.
مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: موضوع گسترش خدمات به صورت الکترونیک همواره مورد تاکید دکتر قاضی‌زاده هاشمی بوده است و دلیل آن نیز افزایش کیفیت، سرعت و سهولت دریافت خدمات از سوی ایثارگران معزز است تا به خصوص در شرایط شیوع بیماری کرونا و در معرض خطر بودن این عزیزان خصوصا جانبازان گرامی، برای هر خدمتی نیازمند خروج از منزل و مراجعه حضوری نباشند، اما قطعا این موضوع به منزله ایجاد فضایی برای ممنوعیت حضور ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست.

حقیقی افزود: مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) در بنیادهای سراسر کشور مشغول رسیدگی و پیگیری درخواست‌های ایثارگران است و این اطمینان به ایثارگران عزیز داده می‌شود که مسائل و درخواست‌هایشان از طریق این مجموعه پیگیری شده و به نتیجه خواهد رسید. مضافا اینکه دسترسی ایثارگران برای طرح مشکلات خودشان غیر از هاتف از طریق اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سایت ایثار و ایمیل مستقیم ریاست و نیز صفحات دکتر قاضی‌زاده در فضای مجازی نیز میسر است.
وی در پایان تاکید کرد: دکتر قاضی‌زاده هاشمی نیز خود از جانبازان دفاع مقدس هستند و با فضای ایثارگری آشنایی دارند و همواره پذیرای حضور ایثارگران خواهند بود.
انتهای پیام/

اینستاگرام
از هر چی حرف زد بجز فساد در شرکتهای بنیاد شهید ۴۰سال این شرکت‌ها تجدید ارزیابی نشده مثلاً عمران و توسعه شاهد این همه دارایی داره بدرد نمیخوره و نام فرزندان شهید را در بورس بدنام کرده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi