شناسه خبر : 87681
شنبه 11 دي 1400 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «حسنی سبزوار»به فرزندانش پیوست

پدر شهیدان «حسنعلی و حمیدرضا حسنی سبزوار» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندانش آسمانی شد و به شهیدانش پیوست.
 
پدر شهیدان «حسنی سبزوار» از دیار سربداران دعوت حق را لبیک گفت
مرحوم «عبدالمجید حسنی سبزوار» پدر شهیدان «حسنعلی و حمیدرضا حسنی سبزوار» پس از سال‌ها صبر و بردباری و دوری از فرزندان رشیدش در سن 99 سالگی به علت کهولت سن ندای حق را لبیک گفت و به شهیدانش پیوست.
پیکر این اسوه صبر و مقاومت، با حضور آحاد مردم و تنی چند از روسای ادارات این شهرستان چهارشنبه هشتم دی ماه تشییع و در بهشت رضوان، قطعه صالحین شهرستان سبزوار به خاک سپرده شد.
برادران شهید «حسنعلی و حمیدرضا حسنی سبزوار» به ترتیب در 14 بهمن ماه 1342 و دوم بهمن ماه 1344 در سبزوار چشم به جهان گشودند و در یکم شهریور ماه 1362 بر اثر بمباران هوایی در پایگاه شهید مسافری در منطقه سردشت و 21 دی 1365 در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتنی است؛ شهرستان سبزوار از توابع استان خراسان رضوی است که در 230 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است، پرونده 950 شهید، سه هزار و 156 جانباز و 265 آزاده سرافراز در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi