شناسه خبر : 89746
یکشنبه 04 ارديبهشت 1401 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست رئیس بنیادشهید و رئیس کل بیمه مرکزی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس کل بیمه مرکزی در جلسه‌ای مشترک در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع بیمه ایثارگران را بررسی کردند.
 
بررسی مسائل بیمه ایثارگران در نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس کل بیمه مرکزی/ ارائه خدمت با کیفیت به ایثارگران با سرعت بیشتری انجام می‌شود

در این دیدار مشکلات، مسائل و قراردادهای بیمه‌ای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مطرح و مقرر شد با همکاری شرکت بیمه دی در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست با بیان اینکه رویکرد اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد عدالت در ارائه خدمات است، گفت: قطعاً ارائه خدمت با کیفیت به ایثارگران و خانواده‌های آنان باید در اولویت باشد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مشکلات پوشش بیمه تکمیلی درمان ایثارگران، گفت: متأسفانه بنیاد در شروع به کار دولت، با کسری بودجه مواجه بود که این مشکلات برطرف شد و امیدواریم با توجه به کمک دولت و مجلس در تصویب بودجه سال جاری این مشکلات کاهش یابد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به نواقصی که در پوشش بیمه درمانی ایثارگران وجود دارد، گفت: ایثارگران ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و باید با تمان توان در جهت حل این مشکلات اقدام کرد.
در نشست مشترک دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مهندس مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ضمن بررسی موضوعات و مسائل مرتبط با بیمه ایثارگران و خانواده‌های آنان، تأکید شد که رسیدگی به پرونده‌های بیمه‌ای این عزیزان که سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کشور هستند، با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.
رئیس کل بیمه مرکزی در این دیدار با اشاره به این نکته که صلابت و آرامش کنونی کشور ایران مدیون جانفشانی و ایستادگی ایثارگران عزیز است، گفت: رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده‌های آنان از وظایف همه مدیران و مسئولان کشور است و فعالان و مدیران صنعت بیمه هم موظف هستند که پرونده‌های بیمه‌ای این عزیزان را با دقت و سرعت بررسی و نسبت به پرداخت حق و حقوق قانونی آنان اقدام کنند.
وی با تأکید بر این نکته که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه عمومی و همگانی است و تنها بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید در این زمینه فعالیت کند، بلکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید در این زمینه حضوری فعال‌تر داشته باشند، گفت: صنعت بیمه کشور به ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به همه ایثارگران افتخار می‌کند و حتی به خودمان می‌بالیم که برخی از فعالان این صنعت نیز از جامعه ایثارگران کشور هستند.
محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی طی گزارشی خدمت‌رسانی بیمه دی به خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران را موجب افتخار این شرکت دانسته و با تبیین چالش‌ها و راهکارهای پیش رو، بر تلاش بی‌وقفه جهت بهبود شرایط موجود تأکید کرد.
کشاورز، با بیان دشواری‌هایی که همه‌گیری کرونا پدید آورده، گفت: مرکز ارتباط شرکت بیمه دی، ضمن پاسخگویی شبانه‌روزی به بیمه‌شدگان، نسبت به برقراری تماس با خانواده شهدا و ایثارگران اقدام‌ کرده و با مشاوره‌‌ پزشکی در خصوص بیماری کووید، نقش مؤثری در پیشگیری این بیماری یا درمان به موقع بیمه‌شدگان داشته است.
کشاورز همچنین به تسهیل امور اداری برای خانواده‌ بیمه‌شدگان اشاره کرد و گفت: با طراحی اپلیکیشن‌ها و همچنین مراجعه‌ حضوری کارشناسان بیمه دی به درب منازل ایثارگران، اقدامات حداکثری در راستای سهولت امور اداری در دست اقدام است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi