شناسه خبر : 90088
سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰ درصد کرمانی

جانباز ۷۰% «غلامرضا سیدی» صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری در یکی از بیمارستان های کرمان به آرزویش رسیده و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - "غلامرضا سیدی" جانباز 70 درصد استان کرمان پس از سال ها مجاهدت و صبوری و تحمل درد و آلام ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «غلامرضا سیدی» به همرزمان شهیدش پیوست
غلامرضا سیدی که ازجانبازان 70 درصد و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود صبح روز گذشته، دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1401 پس از یک دوره بیماری در یکی از بیمارستان های کرمان به آرزویش رسید و به یاران شهیدش پیوست.

 بنا بر این گزارش مراسم تشییع پیکر شهید سیدی، امروز سه‌شنبه 20 اردیبهشت ماه 1401، با حضور یاران و همرزمانش، مسئولین و خانواده شهید پس از قرائت زیارت عاشورا رأس ساعت 9 صبح از مقابل حسینیه ثارالله شهر کرمان انجام خواهد شد و در جوار دیگر شهدا آرام خواهد گرفت.

جانباز شهید غلامرضا سیدی(مشهور به حمزه) در تاریخ اول مهرماه 1343 در شهرستان جیرفت به دنیا آمد و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان نیروی بسیجی به همراه مردم در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و در سال 1362 وارد سپاه پاسداران شد و تا پایان جنگ بصورت مستمر در مناطق جنگی حضور داشت.

در مدت حضور در جبهه چندین بار بر اثر اصابت تیر، ترکش، موج انفجار و بمب‌های شیمایی مجروح شد.

شهید سیدی 17 روز بعد از جنگ ازدواج کرد و در سپاه شهر ماهان مشغول بکار شد. بعد هم در لشکر ثارالله در قسمت معاونت طرح عملیات خدمتش را ادامه داد تا اینکه در سال 1383 بر اثر جراحت شیمیایی از ناحیه چشم به درجه با 70% از کار افتادگی، مدال ایثار و جانبازی را از آن خود کرد.

از این شهیدِ سعید، 2 فرزند پسر و یک فرزند دختر به یادگار مانده است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi