شناسه خبر : 90475
سه شنبه 10 خرداد 1401 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بعد از شهادت صیادخدایی او را شناختیم

حاج حسین فیضی گفت: شهید صیاد خدایی برای ما معلم انقلابی بود؛ تند می‌رفتیم، می‌گفت تند نرو و عقب می‌ماندیم، می‌گفت این خوب نیست.

 

صیاد برای ما معلم انقلابی بود/ بعد از شهادتش او را شناختیممیدان امام حسین (ع) در روزهای گذشته شاهد تشییع پیکر یکی دیگر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و پاسداران انقلاب اسلامی بود که در عملیاتی تروریستی‌ در خیابان مجاهدین اسلام توسط دو ضارب موتورسوار به شهادت رسید.

شهید «حسن صیاد خدایی» از پاسداران نیروی قدس سپاه و از فرماندهان امنیتی و عملیاتی این نیرو بود که در جنگ سوریه نیز دوشادوش رزمندگان مدافع حرم به مبارزه با تروریست‌های تکفیری پرداخت.

رژیم صهیونیستی و عوامل استکبار جهانی که توان رویارویی مستقیم با ایران اسلامی را ندارند پیش از این نیز دست به ترور‌هایی مشابه زده بودند و از آنجا که پس از ترور این شهید رسانه‌های اسرائیلی به سرعت نسبت به شهادت وی واکنش نشان دادند، شواهد و قرائن نشان از دست داشتن این رژیم در آن عملیات تروریستی دارد.

شهید صیاد خدایی در حالی بال در بال ملائک گشود که با خودروی خود (پراید سفید) در حال ورود به ساختمان منزلش در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام بود.

حاج حسین فیضی پدر همسر شهید صیاد خدایی در حاشیه وداع با پیکر این شهید در گفت‌وگویی با دفاع‌پرس اظهار داشت: زمانی که برای خواستگاری دخترم آمد، برای تحقیق به محل کارش رفتم، یکی از همکارانش گفت من اگر دختری داشتم حتما او را به صیاد می‌دادم. دیگر تحقیق را ادامه ندادم و با اطمینان به خانه برگشتم.

وی ادامه داد: او برای ما معلم انقلاب بود؛ تند می‌رفتیم می‌گفت تند نرو و عقب می‌ماندیم می‌گفت این خوب نیست. او بسیار باهوش، دقیق و قانونی بود. تکه کلامش این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد. او انقلابی، حزب اللهی و منطقی بود.

پدر همسر شهید صیادی گفت: خیلی‌ها گفتند که او چند خانه در بالای شهر دارد درحالی که او مستاجر بود. حتی یکبار می‌خواست خانه‌ای را اجاره کند قیمتش بالا بود وقتی از او پرسیدم که چرا نام مرا نگفتی تا خانه را کمی با قیمت مناسب‌تر بدهند، گفت: ترسیدم بخاطر نام شما خانه را با تخفیف بگیرم. تا این اندازه شهید وابسته به دنیا نبود.

وی ادامه داد: تا پیش از شهادت او حتی نمی‌دانستم دامادم چه کاره است و بعد از شهادتش فهمیدم او چه مرد بزرگی است. زمانی که حاج قاسم شهید شد، او حسرت می‌خورد که چرا من ماندم. او آرزوی شهادت داشت و اکنون به آرزویش رسید. او دائما در سوریه بود و تخصص ویژه‌ای در امور داشت تا جایی که با حاج قاسم سلیمانی همکاری داشت و از نیرو‌های خوب او بود.

فیضی در پایان گفت: روز‌های افول اسرائیل را شاهد هستیم و امروز کار اسرائیل تمام شده است به این موضوع یقین دارم.

حساسیت به وقت و بیت المال

یکی از همرزمان شهید فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس گفت: روی بیت المال خیلی حساس بود، اگر وسیله یا چیزی را در کار شخصی استفاده می‌کردیم اصرار داشت هزینه‌اش را حساب کنیم. آدم وقت شناس و دقیقی بود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi