شناسه خبر : 94019
شنبه 23 مهر 1401 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هنر ما در دفاع مقدس گرفتن اهداف با کمترین تلفات بود

امیر سرتیپ ولی‌وند با بیان اینکه عالمانه جنگیدن در دفاع مقدس موجب سرعت بیشتر در رسیدن به اهداف و تلفات کمتر شد، گفت: باید عالمانه جنگیدن را به نسل‌های آینده و نیرو‌های مسلح منتقل کنیم.

 

باید عالمانه جنگیدن را به نسل‌های آینده و نیرو‌های مسلح منتقل کنیم.ولی وندامیر سرتیپ «حسین ولی وند» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در همایش بررسی نقش علم و فناوری در دفاع مقدس اظهار داشت: فرماندهی و ستاد ارتش محل صدور علم به لایه‌های مختلف در دفاع مقدس چه در سطوح عملیات راهبردی و حتی تاکتیک است و همه می‌دانند اساتید دافوس در طول دفاع مقدس اقدامات بزرگی انجام داده اند.

امیر ولی‌وند افزود: کار‌های بزرگی که اساتید این دانشگاه در طول دفاع مقدس انجام داده‌اند، موجب شد تا ما عالمانه و با سرعت بیشتر در جنگ به اهداف خود برسیم. اساساً علم با جنگ عجین است و در طول تاریخ تمام کسانی که پا به عرصه جنگ نهاده‌اند از دانشمندان و عالمان استفاده کرده‌اند.

وی اظهار کرد: اساتید پیشکسوت دافوس با مدیریت علم و دانش خود در جنگ، تلاش بی‌شائبه‌ای داشتند که کمترین تلفات در جنگ متوجه ما شود.

امیر ولی‌وند گفت: هنر در طراحی عملیات دفاع مقدس در گرفتن اهداف با کمترین تلفات بوده است و اگر این علم و تدبیر در جنگ وجود نداشت، معلوم نبود چه اتفاقاتی رخ می‌داد.

وی یادآور شد: در دافوس علاوه بر پیروزی‌ها، شکست‌ها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم و حتی جنگ‌های گذشته و روز دنیا را نیز مورد بحث قرار داده و از آن‌ها درس و تجربه کسب می‌کنیم.

فرمانده دانشگاه دافوس ارتش گفت: ما در این همایش به دنبال این هستیم که عالمانه جنگیدن را به نسل‌های آینده چه در جامعه و یا در نیرو‌های مسلح منتقل کنیم.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi