شناسه خبر : 95271
یکشنبه 22 آبان 1401 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی ما نشسته‌اند

 

مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی ما نشسته‌اند

وزیر فرهنگ دولت اصلاحات نوشت: جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند. چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند.

عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ دولت اصلاحات طی مطلبی درباره حوادث و اغتشاشات اخیر در ایران نوشت: آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها نتوانستند خویشتن‌داری کنند و آشکارا از تجزیه ایران و تغییر نظام جمهوری اسلامی سخن نگویند.

بیشتر بخوانید

در بخشی از این مطلب که در روزنامه اعتماد منتشر شده است، آمده: آنان از «امپراتوری ایران» سخن می‌گویند که می‌بایست شکسته شود و ایران آزاد شود، یعنی سرزمین ایران تجزیه شود. ملت ایران به اقوام یا به تعبیر آنها به ملیت‌های مختلف تقسیم شود، همان‌گونه که شوروی و یوگسلاوی تجزیه سرزمینی و قومیتی و ملی شد. همین استراتژی و رویکرد را ما در تبیین خط‌مشی برخی گروه‌های اپوزیسیون به روشنی می‌بینیم.

مهاجرانی نوشته: ایران یکپارچه و یگانه و قوی به مصلحت و در جهت منافع امریکا و اسراییل و هم‌پیمانان منطقه‌ای نیست. برای تضعیف ایران و نهایتا تجزیه ایران می‌بایست ارکان وحدت ملی و اقتدار کشور هدف گرفته شود. بیهوده نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش هدف‌گذاری شده‌اند.

"تمام این تلاش‌ها در جنگ هشت‌ساله، با تمرکز بر حمله نظامی به کشور ما انجام شد. ورشو و ناتو پشتوانه ارتش عراق بودند، صد‌ها میلیارد دلار نفتی از سوی کشورهای عربی منطقه به عراق داده شد. نه انقلاب متوقف شد؛ نه نظام جمهوری اسلامی ایران سرنگون شد و نه خوزستان تجزیه."

وزیر فرهنگ دولت اصلاحات در مطلب خود آورده است: در اعتراضات و آشوب و اغتشاشات اخیر که براندازان از آن به «انقلاب سوم»، تعبیر می‌کردند و اکنون کوتاه آمده و از «خیزش» صحبت می‌کنند، تمرکز بر جنگ روانی- تبلیغاتی است. فضای مجازی و تلویزیون‌های فارسی در واقع به جای نیروهای مسلح در جنگ هشت ساله به میدان آمده‌اند.

"جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند. چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند."

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi