شناسه خبر : 98244
دوشنبه 01 اسفند 1401 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «ضیایی» به فرزندان شهیدش پیوست

فاش نیوز - پدر شهیدان «ضیایی» از شهدای شهرستان ساوه در استان مرکزی، پس از تحمل سال‌ها فراق فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 

پدر شهیدان والامقام «علی و محمد ضیایی» به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش دفاع‌پرس، «حاج علی‌اشرف ضیایی» پدر شهیدان «علی و محمد ضیایی» از شهدای شهرستان ساوه در استان مرکزی، پس از سال‌ها تحمل فراق و دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شتافت.

پیکر پدر این دو شهید والامقام روز جمعه (۲۸ بهمن) با حضور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان در جوار فرزندان شهیدش در مزار شهدای زاویه به خاک سپرده شد.

شهید «محمد ضیایی» روز پانزدهم خرداد ۱۳۴۵ در روستای زاویه متولد شد و روز بیست و یکم تیر ۱۳۶۵ در مهران هنگام درگیری با نیرو‌های عراقی به شهادت رسید.

شهید «علی ضیایی» یکم فروردین ۱۳۴۸ در روستای زاویه متولد شد و روز یازدهم بهمن ۱۳۶۴ در اروندرود براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi