شناسه خبر : 98772
چهارشنبه 24 اسفند 1401 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از اسناد سجلی شهیدان «اسدی» و «معظمی»

فاش نیوز - آیین رونمایی از اسناد سجلی شهیدان «امین اسدی» و «فریدون معظمی» با حضور نماینده، ولی فقیه و استاندار همدان در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان برگزار شد.

 

اسناد سجلی شهیدان «اسدی» و «معظمی» در همدان رونمایی شدبه گزارش دفاع‌پرس، آیت االله «حبیب‌الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این مراسم به مقام والای شهدا نزد خداوند و ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهدا در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه داریم فرهنگ و اندیشه شهدا را در جامعه گسترش دهیم.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز در این جلسه گفت: آنچه از شهدا درس گرفتیم این است که تمام وجود و زندگی خود را برای رضای خدا هدیه کردند.

استاندار همدان مجموعه بنیاد شهید را مجموعه‌ای خدمتگزار و بی منت دانست و گفت: این بنیاد تمام توان خود را وقف خدمت به جامعه معزز و ارزشمند خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان کرده است.

علیرضا قاسمی فرزاد با انتقاد از برخی مدیران که با وجود عکس شهدا در محل کار خود برعکس آرمان و اندیشه‌های شهدا عمل می‌کنند، گفت: امروز همه ما مدیون شهدا هستیم و باید خدمتگزار جامعه و کشوری باشیم که شهدا برای حفظ آن جان خود را تقدیم کرده اند.

در ابتدای این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن خیر مقدم به مسئولین ارشد استانی به خانه شهدا و قدردانی از حمایت و پشتیبانی از بنیاد در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان، گزارش اجمالی از اجرای طرح سپاس، اسناد افتخار، پایش سلامت خانواده‌های ایثارگر و ساخت دو مستند تلویزیونی از شهدا ارائه کرد.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهید محمد غفاری، اسدی و معظمی و همچنین فرزند شهید نوروزی و همسر شهید غنی زادگان و دو نفر از خادمان شهدا بخشی و ایرانپور تجلیل شد.

همچنین از اسناد سجلی دو شهید گرانقدر نیز رونمایی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi