شناسه خبر : 99531
سه شنبه 29 فروردين 1402 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است

فاش نیوز - سردار «قریشی» گفت: مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است چرا که این مناطق رنگ و بوی خدایی می‌دهند.

 

یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد اظهار داشت: تمامی زیرساخت‌های لازم برای صعود سراسری بسیجیان کشور و افتتاح راهیان نور غرب فراهم است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است چرا که این مناطق رنگ و بوی خدایی می‌دهند.

وی عنوان کرد: شهید حججی‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب نتیجه همین حرکت عظیم راهیان‌نور است، عملیات فرهنگی که رشد دهنده و مایه رسیدن به کمال می‌شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: د‌شمنان در دهه ۷۰ و ۸۰ هجمه‌های فرهنگی را علیه جوانان و نوجوانان ما کلید زدند که در مقابل این هجمه‌های ناجوانمردانه، دست به ایجاد راهیان‌نور زدیم که خوشبختانه آثار و برکات آن فراوان است.

سردار قریشی بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری راهیان نور فناوری است برای استخراج معادن طلا که همان مفاهیم دفاع مقدس است و همه کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند باید نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها معرفت پیدا کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi