شناسه خبر : 103183
دوشنبه 06 شهريور 1402 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افسر ارشد صهیونیست:

شهرک‌نشینان ما در شمال اسرائیل هر روز با دیدن نیروهای حزب‌الله بیدار می‌شوند

فاش نیوز - افسر ارشد رژیم آپارتاید اسرائیل، با ابراز نگرانی از حضور همیشگی مبارزان حزب‌الله به‌ویژه یگان «رضوان» در منطقه مرزی جنوب لبنان با شمال فلسطین اشغالی گفت که شهرک‌نشینان صبح‌ها با دیدن نیروهای حزب‌الله چشم باز می‌کنند.

حزب‌الله با حمایت‌های مستمر ایران، سطحی از بازدارندگی را ایجاد کرده است که رژیم آپارتاید اسرائیل در دهه ۱۹۷۰ توانایی تصور آن را نداشت. ایران سال‌ها است که از حزب‌الله حمایت کرده و نتیجه این‌ حمایت‌ها و کوشش‌های قطع‌نشدنی رهبر و اعضای حزب‌الله این بوده است که این جنبش حالا عامل بازدارنده قدرتمندی شده است؛ به این معنی که اگر اسرائیل به جبهه مقاومت لبنان حمله کند، آنها هم تل‌آویو یا شاید حتی تأسیسات هسته‌ای اسرائیل را هدف خواهند گرفت و...
تارنمای صهیونیستی واللا به نقل از افسر ارشد ارتش رژیم آپارتاید اسرائیل، بدون ذکر نام نوشت، که «سیدحسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان در برنامه‌های خود برای (آزاد‌سازی) منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی در هرگونه درگیری نظامی، جدی است. به گفته وی، سیدحسن نصرالله می‌خواهد جایگاه خود را از حامی لبنان به آزادکننده الجلیل تبدیل کند. این افسر ارشد صهیونیست افزود که دبیرکل حزب‌الله لبنان به‌طور علنی و صریح درخصوص قدرتی نظامی‌ای صحبت می‌کند که بتواند وارد سرزمین‌های اشغالی شود و آن‌جا را به کنترل خود درآورد.
این پایگاه خبری صهیونیستی همچنین به نقل از افسری در فرماندهی منطقه شمال فلسطین اشغالی در ارتش رژیم صهیونیستی نوشت که نیروهای یگان‌ نخبه «رضوانِ» حزب‌الله با فناوری‌های پیشرفته در پایگاه‌های نظامی مرزی مستقر هستند. بر پایه این گزارش، منابع نظامی صهیونیستی می‌گویند که نیروهای رضوان در فاصله ۲۰ متری مرزها قرار دارند و حالت جنگی گرفته‌اند و می‌توانند به سمت عناصر نظامی صهیونیست و شهرک‌نشینان در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کنند. وی گفت: «این زیبنده نیست که یک شهرک‌نشین در شهرک شتولا (در شمال فلسطین اشغالی) از خواب بیدار شود و چشمش به نیروی حزب‌الله بیفتد، این یک تهدید است.» گفتنی است، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخیراً با بازتاب سخنان دبیرکل حزب‌الله تمرکز خود را به روی این جمله سیدحسن نصرالله معطوف کرده‌اند که گفت: «در صورت حمله به لبنان، این اسرائیل است که به عصر حجر بازمی‌گردد.» وی در این سخنان که به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی ۳۳ روزه حزب‌الله بر اسرائیل انجام گرفت، افزود: «در صورت آغاز جنگ با محور مقاومت، چیزی به اسم اسرائیل باقی نخواهد ماند.» سیدحسن نصرالله همچنین گفت: «دشمن از مرحله تهاجم گذر کرده و از نقطه‌ای که صاحب ابتکار بود‌، به مرحله‌ای رسیده که در موقعیت دفاعی قرار گرفته است.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi