شناسه خبر : 32482
سه شنبه 12 اسفند 1393 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر راهیان نور در سبد حمایتی خانواده‌ها

فرماندار اصفهان گفت: در طول یک سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر کرده‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا منطقه اصفهان، فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی شهرستان همچنین خواستار همکاری مضاعف دستگاه‌های اجرای در راستای فرهنگ‌سازی راهیان نور در جامعه به‌منظور استقبال بیشتر مردم از این اردوها شد.

 

وی گفت: اعزام این تعداد از جمعیت بیش از دومیلیون‌نفری شهرستان بسیار ناچیز است و بایستی با ورود جدی دستگاه‌های متولی ضمن فرهنگ‌سازی در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی نیز در حوزه راهیان نور استفاده و این سفر در سبد حمایتی خانواده‌ها در نظر گرفته شود.

 

وی با گلایه از حضور ضعیف برخی از دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری اصفهان در این حوزه، خواستار توجه ویژه و اختصاص بخشی از درآمدها به مسائل فرهنگی شهر به‌ویژه راهیان نور و ایجاد ستاد پشتیبانی برای حمایت از افراد بی‌بضاعت در اعزام به اردوهای راهیان نور شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi