شناسه خبر : 40184
سه شنبه 24 آذر 1394 , 15:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالان مطبوعاتی دفاع مقدس کتاب می شود

متصدیان و عوامل صفحات دفاع مقدس رسانه های مکتوب در قالب کتاب گرد هم می آیند.

متصدیان و عوامل صفحات دفاع مقدس رسانه های مکتوب در قالب کتاب گرد هم می آیند. 
امیرحسین انبارداران نویسنده و پژوهشگر ضمن اعلام این خبر افزود: همة کسانی که از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان سال 1394، در قالب مسئول یا همکار در خلق صفحات دفاع مقدس رسانه های کشور نقش داشته اند در این کتاب معرفی خواهند شد.
وی یادآور شد: این کتاب عوامل خبری و اطلاع رسانی رسانه ها را شامل نمی شود و نهاد سفارش دهندة کتاب، فقط وظیفة معرفی مسئولین و همکاران ایشان در انتشار صفحات دفاع مقدس را بر عهده اش گذاشته است. 
انبارداران با ذکر این نکته که کار تحقیقاتی اش را در این زمینه آغاز کرده است، صفحات جنگ روزنامه جمهوری اسلامی و «اطلاعات جبهه» را از قدیمی ترین صفحات دفاع مقدس رسانه¬های مکتوب کشور برشمرد و گفت: در این کتاب مختصری از زندگی و زمانة افراد مرتبط، سوابق فعالیت و نیز یک اثر منتشر شده در رسانه به انتخاب خود فرد در کنار تصویر ایشان منتشر خواهد شد.
این نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در پایان تأکید کرد: این کتاب فقط شامل مسئولین صفحات جنگ و همکاران ایشان در همان صفحه خواهد بود.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi