شناسه خبر : 47623
دوشنبه 28 تير 1395 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از جانبازان قطع عضو و نخاعی فرهنگی فارس

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: طی مراسمی از جانبازان فرهنگی قطع عضو، نخاعی و ویلچری و خانواده آنان تجلیل خواهد شد.
 
حمیدرضا آذری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تجلیل از جانبازان، به‌عنوان الگوهای ایثار و مقاومت، یک ضرورت غیر قابل اغماض است.
 
وی اضافه کرد: جانبازان و همسران جانبازان، بهترین الگوهای جامعه در زمینه صبر، مقاومت، شجاعت و ایثار هستند، باید این الگوها به جامعه شناسانده شوند.
 
آذری قدردانی از جانبازان را یک گام در راستای معرفی آنان به جامعه هدف دانست و گفت: افتخار می‌کنیم که آموزش و پرورش فارس بالغ بر 70 جانباز قطع عضو و ضایعه نخاعی دارد.
 
وی در عین‌حال یادآور شد: تعداد جانبازان با درصد جانبازی بیش از پنج درصد در آموزش و پرورش فارس بیش از هزار نفر است.
 
آذری اضافه کرد: مراسم تجلیل از جانبازان قطع عضو و ضایعه نخاعی آموزش و پرورش فارس، ساعت 19 شامگاه 28 تیر در محل باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار خواهد شد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس تصریح کرد: در حالی که توصیف و حتی درک میزان رنجی که جانبازان و همسران و خانواده‌های آنان در این سال‌ها متحمل شده‌اند امکان‌پذیر نیست، همه ما وظیفه داریم که به هر شکل و در هر زمان به جامعه ایثارگران احترام بگذاریم و آنان را تجلیل کنیم.
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi