شناسه خبر : 57230
سه شنبه 05 دي 1396 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه جعفرزاده ایمن آبادی

جانبازان از مردم، با مردم، مردم دار و مردم وارند

جناب جعفرزاده شما با این همه دریافتی و هزاران تسهیلات و مزایای دیگر و زندگی آنچنانی از تامین هزینه ها می گوئید و افاضه کرده اید که وقتی نمایندگان و مدیران حقوق و مزایایشان بیشتر نشود، مجبورند دزدی کنند!

سیدعلی تقی آبادی - جناب جعفرزاده نماینده مردم رشت که خود را جانباز می نامی!

اگر دیگر نمایندگان چنین مزخرفاتی را می گفتند دل آدمی به درد نمی آمد، ولی شمایی که خود را جانباز می دانی بااین افاضات باعث آبروریزی جانبازان واقعی شدی؛ حال این حقوق های چند میلیونی که دریافت می کنید و با رانت موافقت اصولی ها و وام های میلیاردیِ بدون حتی کارمزدی که شاید اصلا برگشت پولی درکار نباشد، می گیرید هم بماند!

جناب جعفرزاده شما با این همه دریافتی و هزاران تسهیلات و مزایای دیگر و زندگی آنچنانی از تامین هزینه ها می گوئید و افاضه کرده اید که وقتی نمایندگان و مدیران حقوق و مزایایشان بیشتر نشود، مجبورند دزدی کنند!

البته باید گفت شما با آبروی جانبازان واقعی بازی کردید و مشوق و ترویج دهنده ی دزدی شده اید! چرا که کارمندان، کارگران و  بازاریان و کسبه با خود می گویند: وقتی نماینده ای با حقوق های میلیونی و دیگر مزایا، جدای ازسهم خواهی ها، که سر به فلک می زندحرف از تأمین هزینه ها زده و می زنید و دزدی را اشاعه می دهید، نتیجه ای جز این ندارد!

شما و امثال شما درقشر جانبازان فقط یدک کش نام جانباز هستید و در کسوت نمایندگی هم به همین بسنده می کنم که شما نماینده ها سیری ناپذیرید.

چشم آدمی را یا قناعت پرمی کند، یا خاک گور! که البته بااین افاضاتتان فکر نمی کنم قناعت داشته باشید، چراکه اگر قناعت داشتید اینطور دلبسته به دنیا و مال دنیا نمی شدید.

ضمنا" در این چندسالی که درمجلس هستید انصافا" کار که بماند، حتی سخنی از مشکلات جانبازان به میان آورده اید!؟

 بایدگفت نه.

جناب جعفرزاده، نماینده رشت! فقط از یک کار شما انصافا" خوشم آمد و آن اینکه به نرخ روز نان خور هستید و به قول ما: به هرطرف باد بیایید شما هم به همان طرف چرخ می زنید.

درخاتمه ی عرایضم امیدوارم به همین زودی ها درمحضر مردم حاضر شده و به ظلم هایی که در حق ملت، خصوصا" خانواده ی معزز شهداء و جانبازان واقعی و خانواده هایشان کرده اید، پاسخگو باشید!

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
رهبر انقلاب: پیر شدن کشور، کم شدن نسل جوان در چندین سال بعد، از همان چیزهائی است که اثرش بعدا ظاهر خواهد شد؛ وقتی هم اثرش ظاهر شد، آن روز دیگر قابل علاج نیست.


خوبه بعضی ها هم به این پیام توجه کنند و از خجالت بمیرند که توصیه می کنند برو بمیر تا تو اون دنیا به حقت برسی ... ولی دو دستی به دنیا چسبیدن و مبادا بهشون بد بگذره خون بقیه رو می مکند . اینه حد ولیتمداریشون ... خدا می دونه تو مملکت چند تا از این افاضات گفته میشه که دل مردم خون می کنه !


ننگت باد ابروی مارو بردی
برادر من با این مواردی که بیان کردید آقای جعفر زاده فرصتی برای خواندن نصایح شما دارد؟ از روزی که در جلسه علنی مجلس آقای جعفرزاده گفتند (بس کنید . تا کی داستان سران فتنه را دنبال می کنید دیگربس نیست؟) همین جملات باعث شد یکشبه گروه مقابل علیه او صف آرایی کنند و او را به تیغ انتقادات بفرستند .
حال اگر حرف شما درست است چگونه است این آقا برای چندمین بار رای مردم را به دست آوردند نتیجه آن است که ایشان منطقی در صحبت هایشان است که خریدار دارد و حرف شما آب در هاون کوفتن است و آقای جعفر زاده اصلا" اهمیتی برا ی حرف شما قائل نمیشود.
یک تذکر واجب : در سایت فاش نیوز همه مثل شما فکر نمی کنند سلایق با هم متفاوت است حال اگر دو نفر حرف شما را تائید کردند دلیل بر برهان قاطع نظرات نیست
چه منطقی عمو !
گرچه هر چه می کشیم از عملکرد بد و تمامیت خواه بچه های به اصطلاح ارزشی و ادعا دار است اما طیف جعفر زاده هم جوانمردانه رفتار نمی کنند . مردم بعد دو دهه و اندی از رای دادن به بچه هایی که نقاب ارزشی دارند روی برگردان شدند و مثال آخرش همین آقای رییسی شد . حالا چند وقت که بگذرد از طیف امثال جعفر زاده هم نا امید می شوند . خدا بخیر کنه که آن وقت چه تصمیمی می گیرند . ما که دلمون با رهبره . دیدید چه با تحکم گفت بین پنجاه میلیون و دو میلیون این همه تفاوت حقوقی شرم آور است . پس دیگه چی می گید ؟ درست تحلیل کنید مسایل را .
بافروش شن وماسه وازخیلی راه های دیگرمیتوان رای آورد. اینروزهاآوردن رای چندان کاردشواری نیست..البته نمیشودباحقوق 5/5میلیون تومان درماه رای آورد.ولی بافروش شن وماسه ووووومیشود......
فاش عزیز بجای گیر دادن مغرضانه به این بنده خدا لطفا اگر دل سوزی دنبال حل گرفتاری ها وقانون های رو زمین مونده ما باش و برادریت رو ثابت کن ۱۰ یا ۱۵ رو زه دارم این سایت رو چک می کنم خدا وکیلی یه تیتر جدید در باره مشکلات ایثار گران و شهداو پیگیری مسایل آنها ندیدم خیلی جای سوال داره
سلام اری ازروی درد۲۸ساله جانبازان زیر۲۵بدونه کوچکترین منبع درامد جناب نماینده جانبازسخن می گفت که یکی ازوظایف نماینده گی اش میباشدجانبازان حقیقی که ۲۸ساله باهزاران امراض روحی روانی وکمبودها پای ایثارش ایستاده ونق نمی زند تاشاید نماینده خانه ملت اش ازحق وحقوش دفاع کند..نماینده ای که میلیونها درامدماهانه داردو راننده شخصی و خانه وامکانات ویژه بعضی ازاین مسولین واقعا اگرخودشان رابرای یک روزجای جانبازان موج گرفته زیر۲۵بگذارنند چه احساسی پیدا میکنند وکا شان به کجاها خواهد کشید خدایا حق حقوق ما خودت برسان وما راازشررمسول خودخوا رها کن
ضمن تشکرازفاش نیوز.خدمت برادربزرگوارکه گفتندبزچرااین نماینده چندباررای آوردند!چراش رابزرگواربیادررشت واطراف رشت تحقیق کن که چراوچطوربرخی رای میآورند.....
سلام جانبازان عزیز، بابا بذارید لااقل یه جانباز به قله هیمالیا و شاید یه قله دیگه هرچی شما میخواهید اسمش بذاریدصعود کنه یا سقوط کنه هر دو هم وزن هستند زیاد فرقی نداره کوتاه بیاد شما ها که نون رسون بودید بابا ایول همتون شاب دالعظیم شب جمعه مهمون منید البته زیاد ذوق زده نشید به قول برو بچ بالا مهمان منیدبه اب ان هم لب جوب اما اگر جوب ابی باقی گذاشته باشند
سلام فاش نیوزمحترم پیام مرا بگذارید تاشاید اقایانی که خودشان راایثارگر میدانند وبه درامدهای نجومی خوداعتراض دارند.وتوسط رای های مامردم به مقام ومسولیتی رسیدن بدانندوکه ماجانبازان اعصاب وروان ۲۸ساله باانواع امراض روحی روانی وجسمی گرفتاریم وتابحال هم جزخانوادهایمان کسی ازمسولین نمی دانند چطورامورات میکنم.جانبازان زیر۲۵اعصاب روان راجناب اقای جعفرزاده میداندبدونه حقوق بی درامد چطور وکجازندگی می کنند که یکی ازوظایف جناب جعفرزاده رسیدگی به اموارات ایثارگران است...جانباران وایثارگران حقیقی ازجوانی شان کذشتن تافرهنگ ایثاروازخودگذشتدگی امام حسین لطمه ای نبیند۳۰ساله نق نزنند تا شماازحق و حقوقشان دفاع کنید افرین صدافرین عجب دفاع کردید خدایا عاقبت همه ما راخیرکن ...ناصرجانباز اعصاب وروان
جعفرزاده با نماينده شدن حتما در ژن خود تغييراتي داده و تبديل به ژن خوب شده . اين تحول را به ايشان تبريك مي گوييم !؟!؟!؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi