شناسه خبر : 82033
پنجشنبه 26 فروردين 1400 , 16:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منتظرم ببرنم زندان!

احمد - منم فرزند شهیدم سه ساله بودم بابام شهید شد الان که 40 سالمه بیکارم. با کارگری متاهل شدم بدون بیمه وخونه میگن سواد راهنمایی کار نیست برای من نیست.

اونی که لیسانس داره، هم مثل من. جواب بی پدری ما رو این همه دربه دری کشیدیم خدا ازشون بگیره.

نه هدیه ازدواجی هیچی تازه من تصادفم کردم توکارگری ضایعات جمع می کردیم. من راننده بودم اونم ماشین مال خودم نبود یکی از کارگرا افتاد قطع نخاع شد بعد مرد.

منم 50درصد مقصردونستن105میلیون4 پیش برام بریدن نتونستم بدم.

منتظرم کی بیان بندازنم زندان بنیادم هیچ کاری نکرد

اینستاگرام
سلام بر فاش نیوزی ها که شده اند سنگ صبور ایثار گران،

تهیه و تزریق واکسن کووید ۱۹ حق تمام مردم ایران است و دولت باید مهمترین اولویت خود را تهیه واکسن نماید.
در تمام کشورها اولویت بندی وجود دارد و طبق آن ابتدا گروه هایی که بیشتر در معرض خطر هستند واکسن دریافت نموده و یا می کنند.
حقیقتا پس از کادر درمان، جانبازان شیمیایی بیشترین ریسک خطر پذیری در برابر این ویروس منحوس را دارند، و با ورود اولین محموله واکسن قول های متعددی در این مورد داده شد که متاسفانه و طبق روال معمول هیچکدام عملی نشده است.
شیمیایی ها با یک سرماخوردگی بسیار ضعیف هم با مشکلات بزرگی روبرو می شوندو حتما باید هر چه سریعتر نسبت به پوشش واکسن این قشر در معرض خطر که جان و جوانی خود را در راه انقلاب در طبق اخلاص هدیه نموده اند شود.
هر چقدر هم رعایت کنیم و در خانه بمانیم به هر صورت یکی از اعضای خانواده مجبور است بیرون از منزل رفته و مایحتاج روزانه را تهیه نماید و قطعا خطر در همه جا وجود دارد.

دولت محترم؛ اکنون که زمزمه هایی از فروش واکسن توسط دلالان با قیمت های نجومی به گوش می رسد، لطفا فکری برای جانبازان شیمیایی هم بکنید و تا دیر نشده نسبت به واکسینه نمودن آنها اقدام نمایید،البته سایر جانبازان هم وضعیت مشابهی با شیمیایی ها دارند و در معرض خطر.اما با توجه به مشکلات ریوی جانبازان شیمیایی وضعیت سلامتی این گروه به شدت در معرض تهدید است.
"" بیایید یکبار هم که شده به قول و حرفتان عمل کنید""
با سلام به جناب احمد آقا فرزند شهید عزیز
لطفا از خودتان شماره ای برای سایت ارسال کنید
یکی از مخاطبین می خواهند باشما رتباط گرفته و برای حل مشکل راهنمایی کنند.
سپاس از حضور شما
در ازمون فرزندان شهدا 18 درصد سهمیه به دیپلم تعلق داره
دیپلم افتخاری به همه فرزندان شهدا داده میشه از اموزش و پرورش دریافت کنید
ازمون بدید
شاغل بشید
حقوق قانونی و مصوب آری،ضایع نمودن اجر بزرگ ایثار،هرگز

ارائه خدمات به سربازان و شرکت کنندگان در جنگ ها، در همه کشورها و جوامع وجود دارد و حتی کشورهایی مانند آمریکا که تمام جنگ هایش متجاوزانه بوده است نیز به کهنه سربازان و مصدومین و بازماندگان کشته های جنگ خدمات زیادی می دهد.
اما دفاع مقدس هشت ساله ما ابدا قابل قیاس با این جنگ های تجاوز کارانه نیست و نقل مطلب فوق فقط جهت مثال بود.
پس از دفاع مقدس قوانینی برای حمایت از ایثارگران مصوب گردید که مهمترین آن را می توان: قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران را برشمرد، قانونی که علرغم نقاط ضعفی که دارد همان نیز اجرا نمی شود و وزارت خانه ها و موسسات مختلف با یک بند و تبصره یک اصل قانونی را ملغی و غیر قابل اجرا می کنند.
حقیقتا هیچ سازمانی به اندازه آموزش و پرورش ایثار گر ندارد و متاسفانه بیشترین نقض قوانین ایثار گری نیز در این نهاد رخ می دهد.
از جمله چندین مورد این نقض قوانین برای شخص بنده هنگام بازنشستگی اتفاق افتاد. مانند : تعلق نگرفتن پاداش به سنوات ارفاقی جانباز،عدم پذیرش آخرین حقوق و گرفتن میانگین دو سال آخر بر خلاف قانون جامع،عدم اجرای پوشش بیمه تکمیلی و.....
جالبتر اینکه برای هر کدام از این موارد باید به دیوان شکایت کنی تا بتوانی به حق قانونی خود برسی، که جای سوال دارد: اگر قانون است چرا اجرا نمی شود؟اگر غیر قانونی است چرا با حکم دیوان عدالت اجرایی می شود؟
و قس علی هذا....
اما با تمام این مسائل و مشکلات موجود آنچه را که ما ایثارگران باید به آن توجه کنیم آنست که : به گونه ای عمل نکنیم که در اذهان مردم خود را قشری دایما طلبکار و شاکی معرفی نماییم، کاری که متاسفانه بسیار اتفاق می افتد و همه ما بعضا در مراکز بنیاد شاهد آن بوده ایم.....
اینکه دولت موظف است قوانین مصوب را اجرا کند و حقوق کامل جامعه ایثارگران را ایفاد نماید هیچ تردیدی نیست،اما ما که در اوج جوانی از تمام دنیا و جان خود گذشته و برای دفاع از نظام اسلامی و میهن خود پا به میدان نبرد نهاده ایم نباید به گونه ای عمل نماییم که اجر معنوی خود را ضایع نموده و از همه مهمتر چهره نه چندان زیبایی از این قشر معزز در جامعه به جا گذاریم....
به خصوص در شرایط فعلی و مشکلات بسیار زیاد کشور به علت تحریم های ظالمانه و.....
فرقی ندارد : خانواده شهدا،جانباز،آزاده و رزمنده باید مانند دوران دفاع مقدس همیشه در همه میادین در صف اول باشیم و به عنوان یک الگوی همیشگی در بین سایر اقشار جامعه جلوه گر باشیم، حتی در تحمل سختی ها و مشکلات کشور و نظام مقدس اسلامی.
یا علی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi