شناسه خبر : 92969
چهارشنبه 16 شهريور 1401 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهاباد ۷۵۰ شهید تقدیم نظام کرده است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: مهاباد در دوران دفاع مقدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است و مردم این شهرستان همواره پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

 

امیر قادری، فرماندار ویژه مهاباد

امیر قادری، فرماندار ویژه مهاباد ۱۵ شهریور در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروزه فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه‌توزی‌های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام جمهوری اسلامی را همواره سازد.

وی افزود: در طول سال هم باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف رشادت و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران را در دفاع از تمامیت ارضی کشور طی هشت سال دفاع مقدس برای مردم و نسل نوجوان و جوان تبیین کرد و هرگز نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم خلق کنند.

قادری بیان کرد: اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما هم برنامه‌های برگزار شده طی هفته دفاع مقدس را پوشش داده و محتوای ارزشمند آن را به صمع و نظر مردم برساند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته مقدس در مهاباد ادامه داد: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهیدان، قدردانی از مدافعان سلامت، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق کم‌برخوردار و برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مهاباد خواهد بود.

فرماندار ویژه مهاباد تصریح کرد: مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر در جنوب آذربایجا‌ن‌غربی واقع شده و در دوران دفاع مقدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi