شناسه خبر : 100423
شنبه 06 خرداد 1402 , 16:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اظهارات نماینده مجلس درباره فوق العاده جنگی

نمایندگان ملت در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مصوبات خوبی در زمینه مسائل ایثارگری تصویب کرده اند که از جمله آنها می توان به تصویب قانون تبدیل وضعیت...

فاش نیوز - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نسبت به اجرایی شدن کامل لحاظ و پرداخت فوق العاده جنگی که مختص ایثارگران و رزمندگان شش استان غربی کشور است ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه و جایگاه ایثارگران در آن با اشاره به مصوبات ایثارگری در سه سال گذشته در خانه ملت خاطرنشان کرد: نمایندگان ملت در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مصوبات خوبی در زمینه مسائل ایثارگری تصویب کرده اند که از جمله آنها می توان به تصویب قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و فراهم شدن بستر اشتغال‌زایی فرزندان شهدا و جانبازان اشاره کرد. همچنین در زمینه اشتغال برای جامعه ایثارگری کارهایی در حال انحام است؛ اگر چه آن طور که باید و شاید کامل نیست تا بگوییم تمام و کمال بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز امیدواری در زمینه به‌روزرسانی قوانین ایثارگری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ان‌شاءالله در برنامه هفتم گله برحق ایثارگران و رزمندگان در زمینه لحاظ و پرداخت فوق العاده جنگی که مختص شش استان غربی کشور است، به صورت کامل اجرایی شود. البته گله آنها به حق است و این فوق العاده در حال حاضر به شاغلین پرداخت می شود.

نماینده دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: امیدوارم در برنامه هفتم توسعه با پیگیری هایی که انجام خواهیم داد موضوع فوق العاده جنگی را در شش استان به صورت کامل اجرایی کنیم. اگر چه در حال حاضر این موضوع برای بازنشستگان هم باید انجام شود اما تلاش می کنیم تا در برنامه هفتم یک نگاه جدی از سوی دولت و مجلس به خانواده معزز شهدا و ایثارگران شود.

اینستاگرام
خیلی خنده داره مصوبات خوبش را بیان کنید ما که به جز ظلم و تفرقه افکنی چیزی ندیدیم. شما مجلسی ها افتضاح کردید اتفاقی که افتاد قابل بخشش نیست اولا قانونی در شان ایثارگران که به نفع آینده شغلی آنها ست تصویب کنید و ثانیا محدودیت و مقطع زمانی هم اصلا درست نیست چون مشکل از اونجایی هست که شما به فکر ورودی های بعدی و جدید نیستید ! فقط یک بازه ی ۲ ساله را گذاشتید و والسلام ، ؟؟؟ میشه بفرمایید چرا؟ حالا اسم خدمات رسانی بیاورید ، چه خدمتی؟
مصوبه تبدیل وضعیت را برای همیشه دائمی کنید##
اعتبار کارت بنزین جانبازان در سامانه سماس را مجددا برقرار کنید فوق العاده جنگی پیش کش
باسلام خدمت آقای دکتر ساقی فاشنیوز هم دیگه جرات سابق رابرای انتشارمطالب ایثارگران راندارد چراپس گلایه ماازمسئولین دولت وبنیادشهید راچاپ نمی‌کنید مگه ازدولت وبنیادشهید ومجلس گلایه کردن نشانگر ضدانقلاب است نه مااصلاباکسی که درحق ایثارگران کوتاهی ویاکمکاری میکند تعارف نداریم مجلس یازدهم ودولت سیزدهم وبنیادشهید ازقبلی هابیشتردرحق ماایثارگران کوتاهی کردن وبیشتردرحق ماایثارگران ظلم کردندمن حاظرم ۱۰۰۰ بارپیش مرگ ولایت شوم بدون تعارف
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi