شناسه خبر : 100896
دوشنبه 22 خرداد 1402 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های ایثارگران سالمند

فاش نیوز - نشست بررسی ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های ایثارگران سالمند روز گذشته در سالن شهید رهنمون پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان برگزار شد.

 

بررسی ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های ایثارگران سالمندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست بررسی ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های ایثارگران سالمند روز گذشته (شنبه) در سالن شهید رهنمون پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان برگزار شد.

در این نشست، مدیران دفتر معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران و انجمن ملی پرستاری جامعه‌نگر سلامت، مدیران و کارشناسان پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان و دفتر مطالعات و پژوهش‌ها حضور داشتند.

این نشست در راستای ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های ایثارگران سالمند و همچنین همکاری در اجرای برنامه عملیاتی ۱۴۰۲ دفتر خدمات سلامت و امور سالمندی مبنی بر آموزش سالمندیار حامی سلامت، مراقبان سلامت، بیماریار و ایثاریار برگزار شد.

در این نشست ضمن تشریح ساختار‌های پژوهشی و آموزشی طرفین و تبادل تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی، فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود جهت اجرای برنامه آموزشی سالمندیار حامی سلامت و سایر برنامه‌های آموزشی مورد نیاز ایثارگران بررسی و فاز‌های اجرایی برنامه ترسیم و اولویت‌بندی شد.

استفاده از پرستاران مجرب و آموزش‌دیده برای آموزش مراقبان ایثارگر در سطح کشور و آشنایی ایشان با مشخصات جمعیتی جامعه ایثارگری و مشکلات و نیاز‌های سلامت آن‌ها از تصمیمات این نشست بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi