شناسه خبر : 100949
چهارشنبه 24 خرداد 1402 , 15:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۱۲۷ هزار میلیارد تومان برای رفع مشکلات ایثارگران

فاش نیوز - نماینده مشاوران وزراء گفت: بنیاد شهید به تنهایی قادر به رفع مشکلات ایثارگران نیست.

بنیاد شهید برای رفع مشکلات ایثارگران ۱۲۷ هزار میلیارد تومان نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحیمی‌نسب در نشست مشاورین ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: روحیه ایثارگری در میان مدیران استان وجود دارد که قابل تقدیر است.

دبیر مشاوران وزراء با بیان اینکه پد خندق نماد واقعی مردمان این دیار است، افزود: ۸۲ هزار نفر از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد ایثارگر هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حوزه ایثارگری کم و کسری نگذاشت، گفت: یک هزار و ۳۶۰ قانون در حوزه ایثارگران تدوین شده که بیانگر توجه نظام برای رفع مشکلات این قشر است.

این مسئول با بیان اینکه بنیاد شهید به دلیل کمبود بودجه به تنهایی قادر به رفع مشکلات ایثارگران نیست، گفت: بنیاد شهید به۱۲۷ هزار میلیارد تومان پول نیاز دارد تا مشکلات ایثارگران را حل و فصل کند.

رحیمی‌نسب در خصوص طرح سپاس گفت: تبلیغات لازم بر روی این طرح انجام شود.

در ادامه شریفی نسب مشاور وزیر نفت گفت: ۳۲۶ نفر از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد از طریق بند (و) و ۸۴۹ نفر از طریق بند(د) در وزارت نفت تبدیل وضعیت می‌شوند‌.

وی بیان کرد: ۹۸۲ نفر از فرزندان جانبازان بالای ۳۰ درصد در وزارت نفت جذب می‌شوند که ۸۲ نفر سهم فرزندان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمان جنگ یکی از شهرهایی که مورد هجمه بود شهرستان گچساران بود اما جزء مناطق جنگی دیده نشده که این موضوع در دولت مصوب شود.

گفتنی است اشتغال، معیشت و رفاه، مسکن و درمان از مهمترین مشکلات جامعه ایثارگری که توسط مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران مطرح شد.

در این نشست از برگزاری آزمون استخدامی قبل از اتمام برنامه ششم توسعه در مرداد ماه اشاره شد که فرزندان شهدا و ایثارگران هم می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi