شناسه خبر : 101772
سه شنبه 20 تير 1402 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش انجمن جانبازان نخاعی از پیگری مشکلات دهکده نشاط ولیعصر(عج)

بحث و گفتگو پیرامون مسائل و مشکلات بیمه ای ایثارگران، از جمله (داروهای خاص جانبازان، تاخیر در پرداخت فاکتور هزینه های انجام شده امور درمانی، عدم تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مصرفی جانبازان نخاعی کشور...

فاش نیوز - دهکده نشاط ولیعصر ( عج) که قریب دو سال است به شورای ایثار تهران واگذار شده است و حدود یک سال است که به جانبازان و ایثارگران کل کشور اقدام به ارایه خدمات اقامتی، توانبخشی، آب‌درمانی و ... می نماید و از طریق قرارداد مابین دهکده نشاط و بیمه دی هزینه خدمات فوق می بایست پرداخت گردد.

پرداخت های این بیمه که مکلف به تامین هزینه‌های درمانی و توانبخشی جانبازان و ایثارگران می‌باشد، هر از گاهی با اخلال مواجه می شود که در نتیجه موجبات اخلال در روند درمان و تعطیلی خدمات به ایثارگران را فراهم می آورد و در آخرین مورد مبلغ بیش از ۳ میلیارد بدهی به دهکده پرداخت نشده است.

 این در حالیست که در نتیجه تاخیر در پرداخت دیون توسط بیمه، امور اداری، تاسیساتی و حتی پذیرایی ایثارگران و جانبازان مهمان از استان‌ها که بطور معمول حدود ۹۰ تا ۱۰۰ نفر می باشند، دچار خلل گردیده و موجبات نارضایتی ایثارگرانی را فراهم نموده که برای‌ امور درمانی خود در این مرکز بسر می برند.

 تاخیر در پرداخت موجب شده امکان انجام تعهدات به بخش‌های آشپزخانه و مراکز طرف خرید نیازهای اولیه و پذیرایی و دادن غذا به مهمانان عملا از روز شنبه ۱۷ تیرماه تعطیل و قطع شود.
همچنین در گرمای شدید این روزها سیستم سرمایش نیاز به تعمیرات داشته و برق مجموعه نیز به دلیل عدم پرداخت بهای برق مصرفی در شرف قطع شدن است.

انجمن جانبازان نخاعی پس از اطلاع از وضعیت، به موضوع ورود کرده و طی تماس با مدیر موسسه ایثار و حضور وی در هیئت مدیره موسسه، علت تاخیر در پرداخت ها را جویا شد، که اعلام شد موسسه نیز تلاش خود را کرده اما هنوز نتیجه مطلوب برای اخذ مطالبات حاصل نشده است.

هیئت مدیره انجمن به دلیل حساسیت موضوع، روز دوشنبه ۱۹ تیرماه با حضور در بیمه دی به صورت سرزده وارد ساختمان مرکزی بیمه شدند؛ که در بدو امر با استقبال گرم مدیر حراست مجموعه، آقای یاسینی مواجه و به همراه ایشان به دفتر هیئت مدیره راهنمایی شدند و بدون مقدمه جلسه ای صمیمی با حضور آقای مهندس بنی‌صفار، عضو هیئت مدیره و مدیر فنی بیمه و آقای دکتر عابد، مدیر درمان بیمه آغاز شد.
پس از بحث و گفتگو پیرامون مسائل و مشکلات بیمه ای ایثارگران، از جمله (داروهای خاص جانبازان، تاخیر در پرداخت فاکتور هزینه های انجام شده امور درمانی، عدم تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مصرفی جانبازان نخاعی کشور) با نگاه مثبت مسئولین بیمه مقرر گردید، بخشی از طلب دهکده تا انتهای همین هفته و بخش دیگر تا پایان هفته آینده و نهایتا تا ۵ مرداد تمام مطالبات دهکده نشاط تسویه گردد.
همچنین قول مساعدت برای پرداخت سر موعد در آینده نیز داده شد.
انجمن جانبازان نخاعی، ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین بیمه دی، آرزوی موفقیت برای آنان در ارایه خدمات به ایثارگران را دارد.
انجمن جانبازان نخاعی
۱۸ تیرماه ۱۴۰۲

اینستاگرام
با سلام و عرض ارادات خدمت همقطاران
من که نفهمیدم این گزارش چی فرمایش می‌کند
اگر شما فهمید ما را هم شیر فهم کنید
شاید بهتر باشد انجمن دوستان گزارشی از فلسفه وجودی خودشان بدهند ببینم بودنشان با نبودشان چ فرقی دارد
شاید مثل بعضی از مسولین نبودنشان مایه خیر و برکت باشد برای ماها
سلام برادر گرامی، نمیدانم جنابعالی از دهکده نشاط چه میدانید، اما اجمالا و بسیار کوتاه عرض می کنم، دهکده نشاط مجموعه ای ورزشی، درمانی، خدماتی است که در منطقه زعفرانیه تهران واقع شده، و به خانواده ایثارگری اعم از جانباز و خانواده های آنان و همچنین به والدین شهدای معزز خدمات درمانی میدهد، چنانچه عزیزی از سایر نقاط کشور برای امور درمانی یا کاری دیگر به تهران سفر داشته باشند، با معرفی نامه بنیاد شهر خود میتوانند تا روزهایی محدود در این مجموعه اسکان داشته و به کار خود برسندو....
این مجموعه زیر نظر موسسه ایثار تهران و با مدیریت جناب اقای دکتر حیدری اداره می‌شود ، دکتر حیدری از مدیران بسیار لایق که خود ایشان جانباز ۷۰درصد قطع نخاع هستند.
این مجموعه با پی گیریهای مصرانه انجمن جانبازان نخاعی حدود دو سال است که فعال شده، که اگر انجمن اقدام نمی‌کرد اصلا ممکن بود تغییر کاربری پیدا کند و هیچگونه سرویسی به خانواده ایثارگری ندهد.
وقتی ایثارگران عزیز از مجنوعه بهره مند می شوند، بنیاد موظف است هزینه اسکان و غذا را به مجموعه دهکده نشاط بپردازد، اخیرا این بدهی های بنیاد به سه میلیارد تومان رسیده که خدمات رسانی دهکده را مختل می نماید.
بر همین اساس دوستان انجمن جانبازان نخاعی پی گیری نموده تا بخشی از مطالبات دهکده وصول شود، و فعلا وعده مساعد داده شده است.
ضمنا دوستان جانباز استان و شهر تهران هم می‌توانند از خدمات هتلینگ، درمانی و ورزشی دهک ه نشاط بهره مند شوند، البته با معرفینامه بنیادشهید منطقه خود.
ارادتمند.
سلام علیکم از وقتی آقایان انجمن جانبازان با گرفتن مسئولیتهای مختلف در هیئت مدیره شرکتها و موسسات بنیادشهید و زیر بیرق بنیادشهید سینه زدن دیگه نمیخوان و یا نمیتونن پیگیر مشکلات جانبازان نخاعی کشور از طرف بنیاد باشن.
ایضا این موضوع که همین آقایان که قبل از زیر بیرق بنیاد بودن بسیار فعال بودن با تصاحب مسئولیت شبکه ایثارگران، انجمن حانبازان را بی خاصیت کردن و دیگر فعالیت آنچنانی ندارن.
ما که از استانهای دور افتاده برای انتخاب هیئت مدیره انجمن نماینده میفرستیم، توی انتخابمون آقایی به نام حدادی که توی عکس هستش جزو انتخاب ما نبوده است.
حالا ما از طلا گشتن و انتظار انجمن فعال را پشیمان گشته ایم، اینو جواب بدن که آقای آبی پوش داخل عکس چکاره اند؟ !
سلام علیک بر شما و رسانه خوبتان. از وقتی آقایان انجمن جانبازان زیر لوا و چتر بنیادشهید، عضو هیئت مدیره شرکتها و موسسات بنیاد شدن و از اون طرف مسوولیت های مختلف تو شبکه ایثارگران تصاحب کردن دیگه نمیتونن و نمیخان که پیگیر مشکل ما جانبازان نخاعی باشند. آقایان انجمن گزارش بدن حضور آقای ح تو جلسه هییت مدیره با بیمه دی چیست؟ سیاهی لشکر بردن یا ......؟ ما قبلن فاتحه انجمن جانبازانو خاندیم عزیز دلم. منظورم در جواب پیام بالاست
با سلام و عرض ارادات خدمت همقطاران
جناب آقای دکتر شکرالله وفایی عزیز و ارجمند
اگر برای‌تان امکان دارد کمی از کارها و اقداماتی که نتیجه فعالیت انجمن دوستان بوده را تشریح کنید که ما هم از ظلمت درآیم
مثل پیگیری حق پرستاری که با ممارست و ... انجمن دوستان در سال گذشته به نتیجه رسید و بنیاد ملزم به اجرای افزایش 57 درصد شد (ببخشید اگر مزاح می‌کنم)
مثل پیگیری ویلچر نخاعی‌ها که با ممارست و ... انجمن دوستان در سال گذشته به نتیجه رسید و بنیاد ملزم به واردات آن شد و به هر نفر چند دستگاه اهدا نمود (ببخشید اگر مزاح می‌کنم)
مثل پیگیری تشک روهو ویلچر نخاعی‌ها که با ممارست و ... انجمن دوستان در سال گذشته به نتیجه رسید و بنیاد ملزم به واردات آن شد و به هر نفر چند تخته اهدا نمود (ببخشید اگر مزاح می‌کنم)
......
لطفا چند نمونه مستند را بفرمایید تا ماهم بفهمیم که انجمن دووووستان برای ما چ کارها که نکرده است و سر تعظیم جلوی آنها فرود آوریم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi